آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاست

وزارت داخله:

برای تامین امنیت روزهای عید، درسراسر کشور پولیس در «آماده باش» است


نجیب دانش سخنگوی وزارت امور داخله امروز چهارشنبه طی نشست خبری در کابل از آماده باش نیروهای امنیتی برای تامین امنیت روزهای عید خبرداده می‌گوید: در روزهای عید امنیت سراسری تامین خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری دید، سخنگوی وزارت امور داخله گفت: به نیروهای امنیتی در سراسر کشور دستور داده شده است که تمام ساحاتی را که مردم در روزهای عید در آن گشت وگذار می‌کنند، زیر پوشش امنیتی قرار دهند.
نجیب دانش گفت:« عیدگاه‌ها، مساجد، شاهراه‌ها و مراکز تفریحی، بیشتر از هرجای دیگر در روزهای عید زیر پوشش امنیتی قرار دارد و براساس پلان امنیتی، به تمام نیروهای امنیتی احضارات داده شده تا در خدمت مردم قرار داشته باشند.»
آقای دانش از خانواده‌ها درخواست کرد که به کودکان شان اجازه خرید واستفاده از مواد آتش‌زا وپتاقی را ندهند.
وزارت امور داخله دیروز دریک اطلاعیه رسمی به نیروهای امنیتی دستور داد تا از خرید وفروش مواد آتش‌زا جلوگیری کنند واین‌گونه مواد را از دکان‌ها جمع‌آوری نمایند.
سخنگوی وزارت امور داخله گفت:« هرچند تدابیر خاص امنیتی برای ساحات خاص مانند مراکز تفریحی در نظر گرفته شده است، اما مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر مشکل ویا تهدیدی، به شماره ۱۰۰ و ۱۱۹ درسراسر کشور وبا شماره ۲۱۰۰۴۰۰ در شهر کابل، با نیروهای امنیتی در تماس شوند.»
دانش افزود: براساس هدایت رییس جمهور، نیروهای امنیتی درحال حاضر متعهد به رعایت آتش‌بس با طالبان می‌باشند، اما در صورت تخطی طالبان، این نیروها آماده گی هرنوع دفاع را دارند.
محمد رقیب فیاض- کابل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا