آخرین اخبارجهان

دونالد ترامپ و سریال رسوایی‌های جنسی

خبرهایی تازه به نشر رسیده که دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا، مبلغ ۱۳۰ هزار دالر به یک پورن‌استار امریکایی درزمان کمپاین انتخاباتی‌اش «حق‌السکوت» داده است.
به گزارش خبرگزاری دید، نشریه «وال‌استریت ژورنال» نوشته است که یکی از وکلای دونالد ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ در امریکا، مبلغ ۱۳۰ هزار دالر به یک بازیگر زن فلم‌های بزرگ‌سالان پرداخت کرده تا رابطه جنسی خود را با ترامپ پنهان نگه ‌دارد.
بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، «میشل کوهن» یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این مبلغ را به عنوان «حق‌السکوت» به یک بازیگر فیلم پورن داده است.
این نشریه امریکایی می‌گوید که دونالد ترامپ و این زن ۳۸ ساله در سال ۲۰۰۶ با یکدیگر رابطه داشته‌اند.
این نخستین رسوایی جنسی ترامپ نیست و در ماه‌های اخیر نیز موضوع اتهامات جنسی ترامپ بار دیگر مطرح شد و سه زن وی را به آزار جنسی متهم کردند.
این زنان با برگزاری یک نشست خبری از کنگره درخواست کردند تا تحقیقاتی را درباره آزار جنسی ترامپ آغاز کند.
علاوه بر این، از جمله مواردی که در مبارزات انتخاباتی سال گذشته امریکا واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موضوع بحث برانگیزی که آثار آن هم‌اکنون نیز پا بر جا است، ویدئوی جنجالی مربوط به ترامپ بود که نخستین بار به وسیله «واشنگتن‌پُست» منتشر شد.

واشنگتن‌پُست ویدئویی غافلگیر کننده مربوط به اظهارات تند دونالد ترامپ را در سال ۲۰۰۵ درباره زنان، منتشر کرد که انتشار آن واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا