آخرین اخباراسلایدشوایرانجهانسیاست

آیت‌الله خامنه‌ای:

ذلیل بودن حکام سعودی در برابر امریکا نشانه ضعف ایمان است

آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی در تهران گفته است: این افتخاری نیست برای یک کشور مسلمان که امریکا علناً به او می‌گوید گاو شیرده.
آقای خامنه تاکید کرده که ذلیل بودن در اسلام نشانه‌ این است که این‌ها ایمان ندارند.
به نقل از ایسنا، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی در تهران گفته است: در مقابل این حوادث باید بیدار شویم و حواسمان را جمع کنیم، ملت‌های اسلامی، کشورهای اسلامی، دولت‌های مسلمان، بایستی تجربه اندوزی کنند.
به باور آقای خامنه‌ای: این‌ها می‌خواهند به امت اسلامی ضربه بزنند، هدف فقط کشور سوریه یا کشور عراق یا کشور افغانستان نیست، هدف حضور اسلام در این منطقه است، به این می‌خواهند صدمه بزنند. کشورهای اسلامی بفهمند این معنا را، دولت‌های اسلامی خودشان را در خدمت اهداف امریکا و بعضی کشورهای غربی متجاوز قرار ندهند.
رهبر جمهوری اسلامی با تاکید بر ذلت حکام سعودی افزود: کشورهای اسلامی خود را در خدمت اهداف امریکا قرار ندهند، این افتخاری نیست برای یک کشور مسلمان که امریکا علناً می‌گوید ما به این‌ها به چشم گاو شیرده نگاه می‌کنیم.
آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کرد: ذلت از این بیشتر برای یک دولت و ملت؟ پولش را می‌گیرند و او را «گاو شیرده» خطاب می‌کنند.
او با اشاره به نصوص دینی و ناسازگاری اسلام با ذلت و خواری تاکید کرد که ذلیل بودن در اسلام نشانه ضعف ایمان است: ذلت یک دولت از این بیشتر نمی‌شود. اسلام با این ذلت‌ها مخالف است. اگر مؤمن باشند باید عزیز باشند، این ذلیل بودن نشانه‌ این است که این‌ها ایمان ندارد، مؤمن نیستند.
این سخنان رهبر جمهوری اسلامی ایران در حالی بیان می‌شود که چند روز پیش محمد بن سلمان به امریکا سفر کرده و قرارداد چند میلیارد دالری را با کاخ سفید عقد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا