آخرین اخباراسلایدشوافغانستانسیاست

عطا محمد نور به مردم: با ثبت نام برای انتخابات، آینده خود را رقم بزنید

عطا محمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی، در یک همایشی مردمی و برخی از چهره‌های مطرح سیاسی در مزارشریف از مردم خواست که به روند ثبت نام اشتراک کنند و با ثبت نام برای انتخابات، آینده خود را رقم بزنند.
به گزارش خبرگزاری دید، آقای نور که در جمعی از نمایندگان شورای ملی، شورای ولایتی، زنان و جوانان صحبت می‌کرد، از مردم خواست که برای حضور در انتخابات با تذکره‌های شان به مراکز ثبت نام بروند و فرصت اشتراک در انتخابات را پیدا کنند.
آقای نور به مردم گفت:« اگر شناسنامه نداریم، شناسنامه دریافت کنیم و اگر شناسنامه داریم، با در دست داشتن آن به مراکز ثبت نام برویم و برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنیم.»
وی در بخشی دیگر از سخنانش افزود که انتخابات از مؤلفه‌های دمکراسی و مردم‌سالاری است و مردم در این روند، عامل اساسی‌اند و باییست همه با هم با حضور پر شور و حماسه ساز در آن اشتراک کنند.
گفتنی است که تاکید آقای نور بر حضور گسترده مردم در انتخابات و روند ثبت نام رای دهندگان، از سوی برخی کارشناسان به معنی حضور قدرتمند او در انتخابات آینده ریاست جمهور تعبیر شده است.
پیش از این عطا محمد نور در جریان تنش‌های کابل و بلخ گفته بود که در انتخابات آینده ریاست جمهوری با یک تکت قدرتمند سیاسی وارد عرصه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا