صحت

عینک آفتابی دخترانه بسیار زیبا و شیک

همان‌طور که می‌دانید عینک آفتابی در واقع یک نوع پوشش برای محافظت از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید می‌باشد.
استفاده درست و به‌هنگام از عینک آفتابی مناسب در شرایطی که نور آفتاب شدید است فواید بسیار زیاد را دارا می‌باشد و باعث بهترشدن دید و جلوگیری از صدمه و آسیب به عدسیه و شبکیه چشم‌های ما می‌شود با این وجود استفاده از عینک‌های آفتابی باعث عوارض بسیار بد چشمی‌ مانند: «کاهش بینایی و بیماری شبکیه» می‌شود. از این رو انتخاب عینک آفتابی مناسب هم‌چون مُدل عینک طبی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
در این مطلب جدیدترین گالری انواع مدل عینک آفتابی دخترانه در طرح‌های زیبا و جذاب را می‌توانید مشاهده کنید و از تماشای این مُدل‌های زیبا و جذاب لذت ببرید.
چگونه عینک را باید انتخاب کرد
امروزه عینک‌های آفتابی پسرانه و دخترانه بسیار زیبا و جذاب در طرح‌های مختلف در بازار وجود دارند، برای انتخاب مُدل عینک آفتابی ابتدا باید از اصل‌بودن آن اطمینان کسب نمود، زیرا استفاده از عینک‌های آفتابی نامناسب خطرات جدی را برای چشم به‌دنبال دارد. بعد از این‌که از صحت اصل‌بودن عینک آفتابی اطمینان کسب نمودید، باید به مُدل آن توجه نمایید. سعی کنید طرح‌ و مُدل را انتخاب کنید که با فرم صورت شما هماهنگی داشته باشد و علاوه بر زیبا بخشیدن به چهره شما، با آن احساس راحت داشته باشید.
عینک‌های آفتابی رنگی که متمایل به سبز و قهوه‌ای هستند به دلیل مختل‌کردن طیف رنگ، بسیار مضر می‌باشند. با این وجود افرادی که قصد دارند به مدت طولانی رانندگی کنند، توصیه می‌شود از عینک‌های قهوه‌ای استفاده کنند، زیرا این نوع عینک‌های آفتابی نور آسمان را کاهش می‌دهد و میزان بینایی را افزایش می‌دهند، از این رو برای استفاده روزانه استفاده از این رنگ ازاین نوع عینک‌های آفتابی توصیه نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا