آخرین اخبارافغانستانسیاست

غنی از نیروهای امنیتی تقدیر کرد/ شهر فراه در حال سقوط است

رییس جمهور غنی در یک مراسم در ارگ، شماری از منسوبان ممتاز سپاه عملیات‌های خاص و همکاران ماموریت حمایت قاطع را تقدیر کرد.
آقای غنی گفته است، اعتمادی که امروز مردم بالای نیروهای امنیتی دارند، در صد سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
این درحالی است که حملات طالبان از بامداد امروز بالای شهر فراه آغاز شده، بخش شمالی این شهر سقوط کرده و کل شهر در آستانه سقوط به دست طالبان است.
به نقل از ارگ، محمداشرف غنی رییس‌ جمهوری کشور روز گذشته طی یک مراسم، شماری از منسوبین ممتاز سپاه عملیات‌های خاص و همکاران ماموریت حمایت قاطع را مورد تقدیر قرار داد.
در این مراسم که در ارگ ریاست جمهوری برگزار گردید، رییس جمهور گفت: از این‌که در میدان جنگ با سرعت و قوت حرکت می‌کنید، برای من و ملت افغانستان جای افتخار است.
وی از فعالیت‌های به موقع نیروهای متذکره و این‌که آنان در جریان عملیات‌های شان از دقت لازم به خاطر جلوگیری از تلفات کار می‌گیرند، ابراز امتنان کرده، گفت که تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور ما را برای آینده با امن و مرفه امیدوار می‌سازد.
وی از رهبری ارگان‌های امنیتی و دفاعی به خاطر ایجاد هماهنگی و انسجام بیشتر تشکر کرده، گفت که تقدیر و ترفیعات در آینده نیز ادامه خواهد یافت.
تقدیر برخی از نیروهای عملیات خاص از سوی رییس جمهور غنی درحالی است که شهر فراه در غرب کشور در آستانه سقوط به دست طالبان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا