آخرین اخباراجتماعزنانگزارش

مشکلات خانوادگی «نازیلا» را مجبور به خودکشی کرد


مسئولان امنيتى حوزه اول در شهر مزار شريف از خودكشى دختری که خود را از طبقه ۷ ساختمانی در مزارشریف پرت کرد، خبر مى‌دهند.
گفته می‌شود که این دختر به دلیل مشکلات خانوادگی که داشته، با پرت کردن خودش از طبقه هفتم ساختمان تجاری به زندگی‌اش نقطه پایان گذاشته است.
به گزارش خبرگزارى ديد، صبح امروز دخترى خود را از طبقه هفتم یک مارکیت واقع در شرق روضه مبارک كه مجتمعى از آموزشگاه‌های خصوصى در آن فعاليت مى‌کند، پرت كرده و به زندگى خود پايان داد.
هاشم احمدزى آمر حوزه اول پوليس مى‌گوید: اين دختر نازيلا نام داشته و حوالی ساعت ٨ صبح امروز خود را از بام ٧ منزله ماركت رضوان پايين انداخته است.
در همین حال، معصومه رحيمى رييس شبكه زنان افغان در گفت‌وگو با خبر گزارى ديد در اين رابطه گفت: «عوامل زيادى در خودكشى جوانان وجود دارد اما طبق بررسى‌های ما دليل اصلى خود كشى «نازيلا» مشكلات خانوادگى بوده است.»
از سويى هم، شراره پشتون استاد دانشگاه در رشته روانشناسى مى‌گوید: دليل‌ اصلى خودكشى جوانان خشونت در خانواده، فقر و تفاوت قایل شدن بين فرزندان دختر و پس در يک خانواده است.
خودكشى «نازيلا» درحالى اتفاق مى‌افتد كه چندى پيش يک مادر با دو فرزندش، خود را از طبقه سوم يک ماركت در شهر مزارشريف پايين انداخت كه در نتيجه بررسى‌های مسئولان، دليل آن، فقر موجود در اين خانواده عنوان شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا