آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعهزنان

«نمایشگاه قدرت زن» در کابل افتتاح شد

نخستین نمایشگاه محصولات تجارتی زنان، تحت عنوان «نمایشگاه قدرت زن» امروز یکشنبه از سوی برنامه پروموت به همکاری اداره انکشاف بین‌المللی ایالات متحده امریکا در کابل افتتاح شد.


به گزارش خبرگزاری دید، در این نمایشگاه ۱۰۰ متشبث برتر زن از همه زون‌های کشور محصولات تجارتی شان را برای چهار روز به نمایش گذاشته است.
میرویس صراح مسئول این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه توانمندی زنان در عرصه اقتصاد و تجارت می‌باشد.


آقای صراح افزود: دراین نمایشگاه ۱۰۰ زن برتر متشبث؛ داشته‌های تجارتی شان را به نمایشگاه گذاشته است تا از این طریق، فرصتی برای فروشات و بازاریابی دریافت کنند.
صراح گفت: این نمایشگاه برعلاوه این که زمینه فروش محصولات تجارتی را برای زنان مهیا می‌کند بلکه در قسمت شبکه‌سازی بین عرضه کننده‌گان و در خواست کننده‌گان محصولات تجارتی زنان نیز نظم بر قرار خواهد کرد.


صراح می‌گوید: حمایت کننده این نمایشگاه برنامه پروموت زنان در عرصه اقتصاد می‌باشد و این برنامه تلاش دارد تا زنان خود کفا شوند.
خانم ریحانه سادات که «انگشتر» در این نمایشگاه به نمایش گذاشته، می‌گوید: چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند عرصه را برای زنان تجارت پیشه بازتر ساخته و زمینه فروشات بهتر را مساعد سازد.


برنامه پروموت زنان درعرصه اقتصاد یک برنامه چهارساله است که ازسوی اداره انکشاف بین‌المللی امریکا تمویل می‌گردد و این برنامه مشاورت‌های مسلکی و ارتقای مهارت‌های محل کار را برای زنان آموزش می‌دهد.
محمد رقیب فیاض – کابل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا