صحت

پرطرف‌دارترین‌ لباس‌های مردانه را بشناسید

مُد لباس مردانه هر سال تغییرات زیاد نمی‌کند نمایشگاهای معتبر لباس مردانه عادت دارد که زیباترین لباس‌ها را از سراسر جهان در یک مکان جمع کند. نمایشگاه « Pittii » است که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود اگر می‌خواهد شیک به نظر برسید موارد زیر را به استایل‌تان اضافه کنید.
شال‌گردن
شال‌گردن از خیلی وقت برای مردان مُد بودند. امسال نیز ظاهرا این مُد در حال بازگشت است این وسایل تزیینی امسال در نمایشگاه پیتی مشاهده شدند و واقعا شکل زیبا به صاحبان آن داده بودند. ایده امسال نیز بستن این شال به دور گردن بود که زیبا به نظر می‌رسید. شما نیز یک شال کوتاه و نازک را به دور گردن خود امتحان کنید ابتدا آن را دور گردن خود دور بدهید وسپس گره بزنید. آن را می‌توانید با هر لباس و هر رنگی ست کنید.
لباس‌های سایز بزرگ است
مُدل‌های تنگ و جذب را فراموش کنید. این فصل همه چیز در مورد اندازه XXL است لباس‌های سایز برزگ امسال در نمایشگاه پیتی چالش بر انگیز بودند. همه در خیابان‌های ایتالیا (کشور برگذار کننده نمایشگاه پیتیی ) این لباس‌ها را پوشیده بودند. پیراهن‌ها، شورت‌ها، کت تک و شلوارها این لباس‌ها یک ظاهر مبرا از مُد به شما می‌دهند و در آب و هوای گرم نیز به خوبی کارآمد هستند.
طرح‌های نقطه‌دار:
طرح‌های نقطه نقطه‌ای امسال نیز برای بار دیگر ظاهر شدند. برخی ریز و شلوغ و برخی بزرگ و ساده بودند اما هر کدام زیبای‌های خود را بر روی لباس‌ها داشتند شما اگر می‌خواهید امتحان کنید می‌توانید با یک نیکتایی نقطه نقطه‌ای شروع کنید اگر می‌خواهید برجسته‌تر شوید نیز می‌توانید یک تی شرت و یا پیراهن نقطه نقطه‌ای بپوشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا