آخرین اخبارافغانستانسیاست

استقبال مجلس نمایندگان از معرفی صالح و خالد به وزارت‌های دفاع و داخله

اعضای مجلس نمایندگان کشور از معرفی اسدالله خالد و امرالله صالح در وزارت‌‌های دفاع ملی و امور داخله استقبال کرده و آنان را چهره‌های قاطع در برابر طالبان می‌دانند.


اعضای مجلس نمایندگان کشور از معرفی اسدالله خالد و امرالله صالح در وزارت‌‌های دفاع ملی و امور داخله استقبال کرده و آنان را چهره‌های قاطع در برابر طالبان می‌دانند.
به گزارش خبرگزاری دید، اعضای مجلس نمایندگان می‌گویند که خالد و صالح از افراد قاطع در برابر طالبان و سیاست‌های پاکستانی می‌باشند و تقرری آنان باعث بهبود وضعیت امنیتی در کشور خواهد شد.
لالی حمیدزی نماینده‌ قندهار در مجلس گفت که هرچند در حکومت‌ وحدت‌ملی به شایستگی این افراد توجه نشده بود؛ اما اکنون نیز وقت نگذشته است.
آقای حمیدزی اضافه کرد که بودن صالح و خالد در راس سکتور امنیتی می‌تواند منجر به بهبود و اصلاحات در این سکتورها شود.
عبیدالله بارکزی عضو دیگر مجلس نمایندگان نیز گفت: تقرری صالح و خالد را به فال نیک می‌گیریم و می‌دانیم که هردوی شان در برابر دوست و دشمن و سیاست‌های پاکستانی قاطع‌اند.
او ابراز امیدواری کرد که حکومت در مورد سایر مقام‌های امنیتی نیز چنین رویه‌ای را در پیش بگیرد.
عبدالستار درزابی نماینده‌ جوزجان در مجلس نیز با اعلام حمایت از تقرری‌های اخیر گفت که آقای صالح و خالد نظر به درایت‌شان می‌توانند اردوی در حال فروپاشی کشور را نجات بدهند.
عارف رحمانی نماینده‌ غزنی در مجلس اما ابراز امیدواری کرد که خالد و صالح خرج دغدغه‌های انتخاباتی رییس جمهور غنی نشوند.
به تازگی اسدالله خالد و امرالله صالح از سوی رییس جمهور غنی به جای طارق‌شاه بهرامی و ویس احمد برمک در وزارت‌های دفاع و داخله معرفی شدند، اقدامی که از سوی برخی کارشناسان کارزار انتخاباتی تکت اشرف غنی تفسیر می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا