آخرین اخبارورزش

الکلاسیکو به نفع بارسلونا تمام شد

در این دیدار پرهیجان دو تیم تا ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۲-۲ مساوی بودند، اما ضربه تماشایی لیونل مسی، بارسا را به پیروزی رساند.
بازی ادامه داشت تا این‌که رئال در دقیقه ۲۸ به گول رسید. روی یک ارسال به دهانه دروازه بارسا، ابتدا ضربه سرخیو راموس به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را کاسمیرو به راحتی وارد دروازه کرد.
به نقل از ورزش۳،بارسایی‌ها خیلی سریع به این گول واکنش نشان دادند و تنها ۵ دقیقه بعد به گول تساوی رسیدند. روی یک حرکت هماهنگ تیمی و با پاس راکیتیچ، مسی صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن دو بازیکن حریف، با یک ضربه دقیق، دروازه را باز کرد.
نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه بارسا پیش رفتند، اما واکنش‌های خوب تراشتگن روی ضربات کروس و بنزما، دروازه بارسا را بسته نگه‌داشت.
در دقیقه ۶۸ نوبت لوئیس سوارز بود تا شانس خود را در مقابل ناواس امتحان کند، اما باز هم دروازه کاستاریکایی رئال دروازه تیمش را نجات داد.
سرانجام در دقیقه ۷۲ بود که بارسا به گول دوم رسید. ایوان راکیتیچ که پشت محوطه جریمه رئال صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه تماشایی پای چپ، توپ را به گوشه دروازه ناواس فرستاد.

۴ دقیقه بعد شرایط برای رئال دشوار تر شد. تکل ‌سرخیو راموس روی مسی در میانه زمین را داور با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد تا رئال ۱۰ نفره شود.
زیدان، که نمی‌خواست در این بازی بازنده شود، با یک تعویض هجومی، خامس را به جای بنزما به زمین فرستاد و این ستاره کلمبیایی، در دقیقه ۸۴، گول تساوی رئال را به ثمر رساند. روی ارسال عالی مارسلو به دهانه دروازه بود که خامس با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.
در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گول برتری انجام دادند و این بارسا بود که با ضربه لیونل مسی به گول رسید و توانست در این دیدار به سه امتیاز برسد.
گول دقیقه ۹۲ مسی باعث شد تا دیداری که می‌رفت ۲-۲ مساوی شود، با برتری بارسا به اتمام برسد. حالا بارسلونا با امتیاز برابر و یک بازی بیشتر از رئال در صدر قرار دارند ولی به دلیل برتری در بازی‌های رودررو، صدرنشین لالیگا هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا