آخرین اخبارورزش

بارسلونا ۴-۰ لاکرونیا؛ شب درخشش سوارز و پائولینیو


بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۴-۰ «دپورتیوو لاکرونیا» را شکست بدهد و جایگاهش را در صدر جدول لالیگا تثبیت کند.
شاگردان «ارنستو والورده» در ادامه نتایج خوب شان در رقابت‌های لالیگا، شب گذشته هم مقابل «لاکرونیا» کار سختی نداشتند و در نهایت توانستند به یک پیروزی پرگول برسند.
سرانجام در دقیقه ۲۹، بارسا به گول رسید. روی ارسال عالی اینیستا به پشت مدافعان لاکرونیا بود که مسی صاحب توپ شد و لوئیس سوارز را صاحب موقعیت کرد، سوارز هم در مقابل دروازه خالی کار دشواری نداشت و به راحتی کار را تمام کرد.
بعد از این گول بازی تا اندازه‌ای متعادل شد، اما چیزی نمانده بود که مسی در دقیقه ۳۷ اختلاف را به دو گول افزایش بدهد ولی ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.
فشار حملات بارسا در دقیقه ۴۱ نتیجه داد و این تیم توسط «پائولینیو» به گول دوم رسید.
بارسا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گول سوم رسید.
برتری بارسا بعد از این گول هم ادامه پیدا کرد اما کمی از فشار حملات این تیم کاسته شد.
در مقابل بازیکنان لاکرونیا هم که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما موقعیت خاصی نتوانستند روی دروازه بارسا ایجاد کنند.
بارسا در دقیقه ۷۵ توانست به گول چهارم برسد. این بار روی ضربه‌ای که «یوردی آلبا» به تیر زد، پائولینیو توانست توپ برگشتی را تبدیل به گول کند. برتری بارسا در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری ۴-۰ این تیم به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا