آخرین اخبارسینما

بازی لئوناردو دکاپریو در فلم «خانواده منسون» قطعی شد

بعد از چندین ماه انتظار هواداران «کوئنتین تارانتینو» در رابطه با اخبار و حواشی پروژه جدیدش که روایتی از داستان «خانواده منسون»، جنایات «چارلز منسون»( چارلز منسون به اتهام قتل همسر رومن پولانسکی به حبس ابد محکوم شد و اکنون در سن ۸۰سالگی در زندان است) و دار و دسته‌اش است، بالاخره نام ستاره اصلی این فلم اعلام شد.
لئوناردو دکاپریو که پیش‌تر در فلم «جنگوی آزاد شده» سابقه همکاری با «کوئینتین تارانتینو»کارگردان پیشرو امریکایی را در کارنامه داشت، بار دیگر در فلمی از تارانتینو به ایفای نقش خواهد پرداخت.
به نوشته «ددلاین»، دکاپریو ۴۳ ساله قرار است در نقش بازیگری پا به سن گذاشته و از کار افتاده در این فلم ظاهر شود. «مارگو رابی» بازیگر استرالیایی «جوخه انتحار» هم برای ایفای نقش «شارون تیت» در نظر گرفته شده، اما هنوز حضورش قطعی نیست.
دکاپریو بعد از ایفای نقش در فلم اسکاری «از گور برگشته» به کارگردانی «الخاندرو گونزالس ایناریتو» در هیچ‌پروژه سینمایی ظاهر نشده بود.
آخرین همکاری دکاپریو و تارانتینو هم به سال ۲۰۱۲ بر می‌گردد.
همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، احتمال حضور تام کروز هم در نهمین فلم بلند تارانتینو وجود دارد. «ورایتی» به نقل از منابع نزدیک به تارانتینو گزارش داده این کارگردان، حتی به حضور «آل پاچینو» در فلم جدیدش علاقه‌مند است.
کمپنی «سونی» پخش این فلم را به عهده دارد و قرار است از نهم اوت ۲۰۱۹ (جمعه ۱۸ اسد ۹۸) روانه پرده سینماها شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا