آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعهسیاست

باشنده‌گان فراه: با تمام وجود از بند بخش‌آباد حفاظت می‌کنیم

باشنده‌گان ولایت فراه در دیدار با والی ولایت فراه وعده سپرده‌اند تا با تمام وجود از کار بند بخش‌آباد و دیگر پروژه‌های عمرانی فراه حفاظت کنند.



باشنده‌گان ولایت فراه در دیدار با والی ولایت فراه وعده سپرده‌اند تا با تمام وجود از کار بند بخش‌آباد و دیگر پروژه‌های عمرانی فراه حفاظت کنند.
به گزارش خبرگزاری دید، شماری از باشنده‌گان ولایت فراه در دیدار با والی این ولایت، خواهان تسریع کار پروژه بزرگ بند بخش‌آباد شدند.
آنان همچنین تاکید کردند که با تمام وجود از این پروژه و سایر پروژه‌های عمرانی حمایت و حفاظت می‌کنند.
در همین حال، عبدالبصیر سالنگی والی فراه از حمایت مردم قدردارنی کرد و گفت که رییس جمهوری کشور بیشتر از هر کسی تلاش دارد تا این پروژه تکمیل شود.
والی فراه گفت: حکومت با تمام تلاش در پی آن است که این پروژه بزرگ اقتصادی را تکمیل نماید تا مورد بهره‌برداری شهروندان این ولایت قرار گیرد.
آقای سالنگی اظهار داشت که اداره محلی تلاش دارد، روند کار پروژه برق آفتابی را در این ولایت تسریع بخشد.
این در حالی است که عمده‌ترین مشکل این بند نبود امنیت می‌باشد، اما والی پیشین و والی برحال ولایت فراه به مردم و شرکت‌های تطبیق کننده این پروژه اطمینان داد‌ه‌ است که امنیت این بند را کاملا تامین خواهد نمود.
قابل ذکر است که بند بخش‌آباد فراه یکی از پروژه‌های بزرگ اقتصادی پس از بندسلما در حوزه غرب است و با تکمیل شدن آن هزاران جریب زمین آب‌یاری خواهد شد و صدها خانواده از نعمت برق آن مستفید می‌گردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا