آخرین اخبارفناوری و اطلاعات

بهترین لپ‌تاب‌های سال ۲۰۱۸ کدام‌ها اند

بنابر کاهش فروش در بخش پی‌سی و لپ‌تاپ، امسال مانند گذشته سازندگان، بهترین‌های خود را در جشنواره لاس وگاس به نمایش گذاشتند.
در این میان ۵ لپ‌تاپ برتر نمایشگاه را بدین شرح معرفی نمود.
Dell XPS 13

Dell XPS 13

لپ‌تاپ جدید دل، مجهز به نمایشگر بدون لبه با طراحی زیبا است که ۳۰ درصد در ظرافت‌ و وزن آن بیشتر توجه صورت گرفته شده است. فول اچ دی بوده و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و ۲۰ ساعت باتری آن کار می‌دهد. البته مدل ۴K این لپ تاپ ۱۱ ساعته باتری دارد. رنگ رزگلد (طلای سرخ) نیز به آن افزوده شده است. قیمت این دستگاه از ۹۹۹ دالر شروع می‌شود.
Dell XPS 15 2-in-1

Dell XPS 15 2-in-1

مدل ۱۵ اینچی به قیمت ۱۲۹۹ دالر از ماه اپریل راهی بازار خواهد شد.
اولین‌بار است که کمپنی دل لپ تاپ ایکس پی اس ۱۵ اینچی هایبریدی را رونمایی می‌کند. نسل هشتم پردازنده اینتل در کنار گرافیک رادئون RX Vega M و نمایشگر ۴K از مشخصات این محصول زیبا است.
Lenovo Miix 630

Lenovo Miix 630

نیمه دوم ۲۰۱۸ به قیمت پایه ۷۹۹ دالر راهی بازار خواهد شد.
تفکر مایکروسافتیِ «نزدیک شدن لپ تاپ به گوشی هوشمند»، در این محصول لنوو به خوبی نمایان شده است. مرکز فرماندهی این محصول،پردازنده موبایل کوآلکوم است و صفحه ۱۲ اینچی کاربران را به یاد سرفیس پرو مایکروسافت می‌اندازد.
ویندوز ۱۰ اس و سیم کارت ۴G از مشخصات این سیستم محسوب می‌شود.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon and Yoga

Lenovo ThinkPad X1 Carbon and Yoga

«بی‌شک لنوو» مانند هر سال با دست پر در جشنواره لاس وگاس آمد و امسال نیز مدل جدید ایکس وان کاربن که بهترین لپ تاپ تجارتی است، در کنار مدل یوگا، این کمپنی را در صدر قرار داد.
ایکس وان کربن از ۱۷۰۰ دالر و یوگا از ۱۹۰۰ دالر شروع می‌شود.
فرق اساسی این دو در طراحی آن ها است که داشتن نسل هشتم پردازنده اینتل، آنها را از نسل قبلی متفاوت می‌کند.
Acer Swift 7

Acer Swift 7

مارچ ۲۰۱۸ به قیمت ۱۶۹۹ دالر راهی بازار خواهد شد.
با ضخامت ۸٫۹۸ میلی‌متر ظریف‌ترین لپ‌تاپ جهان محسوب می‌شود که خیلی ضخم‌تر از گلکسی سامسونگ یا آیفون ایکس نیست. این محصول نیز به نسل هشتم پردازنده اینتل مجهز شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا