آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

تأکید والی بلخ به بازداشت افراد مسلح غیرمسئول در مزارشریف

والی بلخ با تأکید به تأمین امنیت در بلخ اظهار داشت که به‌زودترین فرصت شهر مزار شریف از وجود افراد مسلح غیر مسئول پاکسازی شود.

والی بلخ با تأکید به تأمین امنیت در بلخ اظهار داشت که به‌زودترین فرصت شهر مزار شریف از وجود افراد مسلح غیر مسئول پاکسازی شود.
به گزارش خبرگزاری دید، محمد اسحاق رهگذر والی بلخ در نشست بهبود وضعیت آن ولایت گفت: وضعیت شهر مزار شریف و ناهنجاری‌ها در این شهر برای من و مردم این ولایت قابل قبول نبوده، ادارات باید با هماهنگی و همکاری جدی این ناهنجاری‌ها را به‌زودترین فرصت ممکن از سطح شهر بردارند.
رهگذر افزود: در جلسه گذشته فیصله شده بود که اطراف روضه مبارک از وجود ایستگاه وسایط، دست فروشان و کثافات پاکسازی شود، اما به اثر بی‌توجهی مسئولان این کار صورت نگرفته است.
وی در ادامه به مسئولین نیرو‌های امنیتی و کشفی و شهردار شهر مزار شریف هدایت سپرد و گفت: با هماهنگی مسئولان امنیتی و کشفی، به‌زودترین فرصت شهر مزار شریف از وجود افراد مسلح غیر مسئول، دست فروشان، کثافات و بی‌نظمی‌های داخل شهر پاکسازی شود و گزارش کاری خویش را به مقام ولایت بلخ ارائه نمایند.
والی بلخ در پیوند به سرقت‌های مسلحانه اموال مردم با استفاده از موترسایکل‌ها و موترهای بدون اسناد در شهر مزار شریف و اطراف این شهر ابراز نگرانی کرد و به ارگان‌های امنیتی و کشفی هدایت داد تا دزدان و زورگویان را گرفتار و به پنجه قانون بسپارند.
این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که جرایم جنایی در شهر مزارشریف به‌شدت افزیش یافته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا