آخرین اخباراسلایدشوامنیت و حوادثپاکستانجنگجهانچینخبر های مهم

تیم تحقیقاتی چین وارد اسلام‌آباد شد

خبرگزاری دید: چین برای بررسی جوانب حمله تروریستی اخیر علیه اتباع این کشور در پاکستان، یک تیم ویژه تحقیقاتی به اسلام‌آباد اعزام کرد. همچنین تلویزیون ملی پاکستان از ورود تیم ویژه تحقیقاتی چین با هدف بررسی عوامل حمله انتحاری هفته گذشته علیه اینجینران خود در شمال غرب پاکستان، به اسلام‌آباد خبر داده است.

به نقل از ایرنا؛ محسن نقوی  وزیر کشور پاکستان امروز جمعه (۱۰حمل) با حضور در سفارت چین در اسلام‌آباد با رئیس و اعضای هیات تحقیقاتی پکن دیدار و آنان را در جریان آخرین اقدامات دستگاه‌های امنیتی پاکستان برای شناسایی عاملان و تسهیل‌گران حمله تروریستی علیه مهندسان چینایی قرار داد.

وی تعهد پاکستان برای همکاری نزدیک با چین برای شناسایی عناصر پشت پرده حمله اخیر را اعلام کرد و گفت: عوامل اصلی این اقدام تروریستی را شناسایی و به دست عدالت خواهیم سپرد.

روز گذشته (۹ حمل) ممتاز زهرا سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در خصوص حمله تروریستی علیه مهندسان چینی، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی با دولت و مردم چین ابراز همبستگی کرد و افزود: تحقیقات در سطح بالا برای شناسایی عوامل این حمله در جریان است.

ممتاز زهرا تاکید کرد: چین و پاکستان دشمنان مشترک خود را می شناسند و ما به صراحت اعلام می‌کنیم که هر کشور، گروه یا هر فردی که در پاکستان اتباع چینی را هدف قرار دهد، دشمن ما و چین به شمار می‌رود.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین نیز تحقیقات کامل و فوری درباره حادثه تروریستی را از طرف پاکستانی مطالبه کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا