آخرین اخبارافغانستانسیاست

جنرال دوستم: ائتلاف نجات به زودی اعلام موجودیت خواهد کرد


جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری و عضور برجسته ائتلاف نجات در پیامی که به مناسبت هفته شهید و سالروز شهادت قهرمان ملی کشور ارسال کرده، گفته است که ائتلاف نجات به زودی در کابل اعلام موجودیت می‌کند.
به گزارش خبرگزاری دید، معاون اول ریاست جمهوری در پیامی که مناسبت ۱۸ سنبله( سالروز شهادت قهرمان ملی کشور، ارسال کرده، احمدشاه مسعود را مرد با تقوا و همسنگر خود خوانده و تاکید کرده که در وضعیت کنونی کشور به شخصیت‌هایی همانند مسعود و ربانی نیاز است.
در بخشی از پیام آقای دوستم با اشاره به ضرورت شکل‌گیری ائتلاف نجات آمده است که این ائتلاف پشتیبانی میلیونی مردم را با خود دارد و به زودی در کابل اعلام موجودیت خواهد کرد.
همچنان در این پیام به رییس‌جمهور غنی گوشزد شده که به خواسته مردم افغانستان احترام گذاشته و تنها خواسته چند نفر را در نظر نگیرد.
در این پیام جنرال دوستم تلویحا به حکومت هشدار داده شده است که او را وادار نسازد تا چشم‌دیدهای خویش را در مورد کسانی که نفاق‎افکنی می‎کنند، بازگو کند.
۱۸ سنبله سالروز شهادت احمد شاه مسعود، فرمانده کل مقاومت علیه طالبان است که همه‌ساله به گونه رسمی از سوی حکومت بزرگداشت می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا