آخرین اخبار

حکمتيار: پایان دادن جنگ هدف اصلی ماست


رهبر حزب اسلامی افغانستان، گلبدین حکمتیار می‌گوید: پایان دادن جنگ هدف اصلی ما است و برای رسیدن به این هدف ما به تمام طرفین دست برادری را دراز می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری دید، به نقل از کمیسیون مطبوعاتی و فرهنگی حزب اسلامی، آقای حکمتیار این سخنان را روز یک‌شنبه(۱۸سرطان)، در جمع صدها نفر طرف‌دار حزب اسلامی به رهبری قطب‌الدین هلال گفت.
وی در سخنان خود گفت: حزب اسلامی در تلاش است که جنگ جاری در کشور پایان یابد و افغان‌ها برادروار و بدون کدام ترس در کنار هم زندگی کنند.
وی افزود که بهترین و آسان‌ترین راه امنیت این است که سران قومی و جهادی امنیت مناطق خویش را تأمین کنند.
وی از سران قومی خواست تا مناطق خویش را مناطق امن اعلان کنند و اجازه ندهند که مخالفان از مناطق آنان به عنوان جنگ استفاده کنند.
آقای حکمتیار خاطرنشان کرد که تجمعات لغمان، جلال‌آباد و استدیوم غازی کابل نشان داد که حزب اسلامی از حمایت گسترده مردم برخوردار است و خواسته تمام شرکت‌کنندگان در این تجمعات این است که حزب اسلامی به وضعیت دردناک فعلی کشور نقطه پایان بگذارد.
در این دیدار انجینیر قطب‌الدین هلال، عضو شورای اجراییه حزب اسلامی گفت: ما امیدواریم که وجود شما موجب صلح پایدار یک تغییر مثبت شود.
در همین حال تعدادی از سران قومی و شخصیت‌های جهادی هم در بین سخنان خویش از حکمتیار خواستند تا در تأمین صلح و از بین بردن فساد اداری کمک کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا