آخرین اخباراجتماعاسلایدشوافغانستانسیاست

بشردوست:

حکومت در تلاش سوء استفاده از صلح خواهان هلمندی است


رمضان بشردوست نماینده مردم کابل در مجلس گفته روز سه شنبه آقای غنی تلاش کرده تا اعضای کاروان صلح خواهان هلمندی را به ارگ ببرد؛ ولی آنان از رفتن به ارگ خودداری کرده‌اند، سپس آقای غنی در مسجد آریوب با آنان دیدار کرده و محافظانش با اعضای کاروان برخورد بد هم داشته‌اند.
این عضو مجلس نمانیدگان تاکید کرده که حکومت نباید از کاروان صلح خواهان هلمندی سوء استفاده کند.
به گزارش خبرگزاری دید، رمضان بشردوست همچنان گفته، آروز می‌کند که هیچ‌کس به جای پدر و مادر رییس جمهور و رییس اجرایی قرار نگیرد.
رمضان بشردوست خاطر نشان کرد که شورای عالی صلح و برخی رهبران تلاش کرده‌اند تا حرکت صلح خواهان هلمندی را طعمه خود قرار دهند؛ اما این کاروان مانع سوء استفاده‌ها شده است.
آقای بشردوست از مردم افغانستان خواست، برای این‌که رهبران حرکت کاروان صلح خواهان هلمندی را وسیله‌ برای خودشان قرار ندهند، به این کاروان از لحاظ مالی همکاری کنند.
با این همه، کاروان صلح خواهان هلمندی پس از ۳۸ روز راهپیمایی از شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند و طی مسافت نزدیک به ۷۰۰ کیلیومتر روز یکشنبه گذشته به کابل رسید. این کاروان در چمن حضوری کابل خیمه زده است و اعضای آن از دو طرف درگیر جنگ در کشور خواستار صلح‌اند و تاکید دارند تا زمان تحقق صلح در کشور به حرکت شان ادامه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا