آخرین اخبارافغانستانسیاست

خیرالله خیرخواه به آصف درانی: سیاست نباید مانع ترانزیت میان دو کشور شود

خبرگزاری دید: ملا خیرالله خیرخواه وزیر اطلاعات و فرهنگ در دیدار با آصف درانی نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان تاکید کرده که هر مشکلی باید از راه گفت‌وگو حل وفصل شده و سیاست نباید مانع ترانزیت میان دو کشور شود.

سرپرست وزیر اطلاعات و فرهنگ در دیدار با آصف علی درانی نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان درباره‌ مسایل امنیتی، بازرگانی و مشکلات مسافران در گذرگاه‌ها گفت‌وگو کرده است.

وزارت اطلاعات و فرهنگ در خبرنامه‌ای گفته که خیرخواه در این دیدار به بازداشت‌های شهروندان افغانستان در پاکستان اشاره کرده و افزوده که باید از هر اتفاقی که بر روابط دو کشور اثر منفی می‌گذارد، جلوگیری شود.

وزیر اطلاعات و فرهنگ تاکید کرده که هر مشکلی باید از راه گفت‌وگو حل وفصل شده و سیاست نباید مانع ترانزیت میان دو کشور شود.

وزارت اطلاعات و فرهنگ از زبان آصف علی درانی نوشته که اسلام‌آباد آماده انجام هرگونه همکاری با کابل است و رخ‌دادهای اخیر به‌گونه‌ کامل بررسی خواهد شد.

این در حالی است که مدتی قبل به دلیل درگیری میان نیروهای طا-لبان و مرزبانان پاکستانی مرز مهم تورخم برای ده روز تعطیل و این موضوع مشکلات زیادی را به وجود آورده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا