آخرین اخباراجتماعافغانستان

در غزنی قطعه ویژه امنیتی ایجاد می‌شود

مسئولان محلی غزنی خبر می‌دهند که برای تامین امنیت بهتر شهر غزنی یک قطعه ویژه مختلط از ارگان‌های مختلف امنیتی ایجاد می‌شود.



مسئولان محلی غزنی خبر می‌دهند که برای تامین امنیت بهتر شهر غزنی یک قطعه ویژه مختلط از ارگان‌های مختلف امنیتی ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری دید، وحیدالله کلیمزی والی غزنی امروز شنبه ( ۳۰ سرطان) در یک نشست خبری گفت: در جلسه امنیتی روز گذشته به تصویب رسید که یک قطعه خاص از نیروهای فعال اردو، امنیت ملی و پولیس در شهر غزنی طی روزهای آینده ایجاد و فعال گردد.
او افزود، این نیرو بعد از ایجاد در مناطق مختلف شهر غزنی همه روزه ایست بازرسی و تیم‌های سیار ایجاد خواهد کرد تا افراد مسلح غیر مسئول و تروریست‌ها را شناسایی کرده و به پنجه قانون بسپارد و جلو گشت و گذار موترهای بدون پلیت و اسناد را نیز در شهر بگیرد.
در همین حال، برخی نماینده‌گان ولایت غزنی در مجلس، هشدار داده و می‌گویند تازمانی که امنیت اطراف و ولسوالی‌های غزنی تامین نشود، امنیت شهر غزنی محال است؛ زیرا طالبان در حومه شهر غزنی لانه دارند و حملات راکتی بالای شهر از این نقاط صورت می‌گیرد.
گفتنی است که ولایت غزنی در دو ماه اخیر شاهد بیشترین وشدیدترین حملات نیروهای مسلح مخالف دولت قرار داشته و حتا بیم آن می‌رفت که مرکز آن سقوط کند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا