آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

دو حلقه چاه نفت در جوزجان استخراج می‌شود


دفتر مطبوعاتی ولایت جوزجان از آغاز کار مقدماتی استخراج دو حلقه چاه نفت در ساحه ۳۱ معدن گاز یتیم‌تاق شهر شبرغان خبر می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری دید، دیدار والی جوزجان با مسئول شرکت قراردادی چینایی جهت آغاز کار استخراج نفت در ساحه ۳۱ معدن گاز یتیم‌تاق شهر شبرغان صورت گرفته است.
محمدرضا غفوری سخنگوی والی جوزجان به خبرگزاری دید گفت: لطف الله عزیزی، والی ولایت جوزجان با آقای «لیو» مسئول شرکت قراردادی و هیئت رهبری چینایی در افغانستان٬ روی کار مقدماتی استخراج دو حلقه چاه نفت در ساحه ۳۱ معدن گاز یتیم‌تاق شهر شبرغان که از سوی این کمپنی آغاز می‌شود، دیدار و ملاقات کرده است.
در همین حال لطف الله عزیزی والی جوزجان در این دیدار از آقای «لیو» و هیئت همراهش استقبال کرده گفت: این کمپنی می‌تواند با تمام تمرکز خود٬ دور از هرگونه تشویش به کارش رسیدگی کند و در جریان استخراج گاز به کدام مشکل مواجه نخواهد شد.
گفتنی است که در کنار صحبت‌های دو طرف پیرامون چگونگی آغاز استخراج نفت ساحه ۳۱ معدن گاز یتیم‌تاق شهر شبرغان، والی این ولایت به آقای لیو وعده تامین امنیت داده و تاکید داشته که کارگران پروژه باید از مردم همین ولایت استخدام شوند.
این دو حلقه چاه در حالی استخراج می‌شود که ولایت جوزجان با داشتن منابع غنی گاز طبیعی از نبود امنیت، حضور گسترده داعش و فقر رنج می‌برد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا