آخرین اخبارورزش

رئال مادرید ۱-۳ یوونتوس رستگاری در راموس تایم

رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه ۳-۱ مقابل یووه شکست خورد اما راهی مرحله بعد شد.
به گزارش خبرگزاری دید، شاگردان زین‌الدین زیدان که در دیدار رفت توانسته بودند به پیروزی ۳-۰ برسند، در دیدار شب گذشته در آستانه شکست و حذف پیش رفتند اما گول ثانیه‌های پایانی رونالدو از روی نقطه پنالتی، این تیم را نجات داد.
یوونتوس بازی را طوفانی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گول رسید. روی حرکت خوب «خدیرا» از سمت راست و ارسال او به تیر دوم، «ماریو مانژوکیچ» با یک ضربه سر عالی دروازه را باز کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر یوونتوسی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و فشار زیادی روی دروازه رئال وارد کردند و در دقیقه ۳۷ بود که توانستند به گول دوم برسند. این بار روی ارسال «لیششتاینر» از سمت راست بود که باز هم توپ روی تیر دوم به «مانژوکیچ» رسید و او هم با ضربه سر حساب کار را ۲-۰ کرد.
نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، رئالی‌ها تا اندازه‌ای پیش کشیدند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه یووه داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.
در مقابل یوونتوس در دقیقه ۶۰، تقریبا برخلاف جریان بازی به گول سوم رسید. روی یک ارسال از «داگولاس کاستا» بود که توپ با اشتباه کیلور ناواس مقابل بلیز ماتوئیدی قرار گرفت و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.
فشار حملات رئال بیشتر شد اما به نظر می‌رسید که بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهد شد اما در سومین دقیقه از وقت‌های اضافه، داور یک ضربه پنالتی جنجالی برای رئال اعلام کرد. ضربه ستاره پرتگالی در گوشه بالایی دروازه یووه جای گرفت و رئال علی رغم شکست ۳-۱، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا