آخرین اخباراسلایدشوجهانسیاست

روحانی دیدار با ترامپ را رد کرد


حسن روحانی رییس جمهور ایران که برای اشتراک به مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویارک سفر کرده است، احتمال دیدار با ترامپ را رد کرده و گفته است که او باید جبران کند.
به نقل از ایسنا، حسن روحانی رییس‌ جمهور ایران که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویارک سفر کرده، در مورد دیدار احتمالی با دونالد ترامپ رییس‌ جمهور امریکا گفت:« از سال گذشته تاکنون رییس جمهور امریکا از یک توافق بسیار مهم بدون هیچ دلیل خارج شده و مردم ایران را تحریم و تهدید کرده است و این اقدامات به سادگی قابل چشم پوشی نیست.»
او افزود: کوریای شمالی با ماجرای ایران کاملاً متفاوت است. ترامپ در حقیقت چند اقدام بسیار نادرست را علیه ایران و ملت ایران انجام داده است. او بی دلیل از توافق برجام خارج شده، ملت ایران را بدون هیچ دلیلی تحریم و تهدید کرده و در امور داخلی ما دخالت کرده است. قبل از هر بحثی این اقدامات نادرست باید جبران شود.
دو روز پیش مایک پمپئو وزیر امور خارجه ایران یک بار دیگر گفته بود که رییس جمهور ترامپ آماده است با رهبران ایران گفت و گو کند، ولی این مسئله هم از سوی رهبری حکومت ایران و هم از سوی رییس دولت آن کشور به شدت رد شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا