آخرین اخبارفناوری و اطلاعات

زمان معرفی Galaxy S9 تایید شد

رییس بخش تلفن سامسونگ، به‌ تازه‌گی تایید کرد که گوشی‌های Galaxy S9 Plus و Galaxy S9 در ماه فبروری به صورت رسمی معرفی می‌شود.
سال گذشته، شایعه شده بود که سامسونگ تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 را زودتر از نسل قبل معرفی کند، به همین جهت شایعات به رونمایی احتمالی از این مدل در نمایشگاه CES 2018 اشاره داشت.
سامسونگ در ماه جنوری از پرچم‌دار خود رونمایی نخواهد کرد، با این وجود شایعات متعددی مبنی بر معرفی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در ماه فبروری وجود دارد.
شرکت سامسونگ، به‎تازگی تایید کرده است که مارک‌دار جدیدش را برای سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه MWC 2018 در ماه فبروری معرفی می‏کند.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ فبروری آغاز به کار خواهد کرد، تقریباً یک ماه تا زمان معرفی Galaxy S9 باقی مانده است.
با این‌حال، سامسونگ در نظر دارد تا کهکشانی‌های جدیدش را یک ماه زودتر نسبت به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus ارایه دهد، پرچم‌داران این شرکت کوریایی در یک رویداد خبری در ماه مارچ ۲۰۱۷ معرفی شده بودند.
طی یک کنفرانس خبری در لاس وگاس، رییس بخش موبایل سامسونگ تایید کرده است که معرفی Galaxy S9 در ماه آینده میلادی در نمایشگاهMWC 2018 صورت می‎گیرد. وب‌سایت ZDNet این گزارش را به نقل از «دی‌جی کوه» منتشر کرده است.
وی همچنین مدعی شده که زمان عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در رویداد خبری معرفی پرچم‏داران جدید این شرکت اعلام خواهد شد.
شرکت سامسونگ، هنوز هیچ‌یک از شایعات دیگر را پیرامون مارک‌‎داران جدیدش تایید نکرده است.
به همین دلیل باید نزدیک به یک ماه دیگر منتظر بمانیم. با وجود عدم اعلام رسمی، گفته می‎شود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در نیمه ماه مارچ به بازار عرضه خواهند شد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا