آخرین اخبارورزش

سوسیداد ۲-۴ بارسلونا، بازگشت قهرمانانه

 

در این دیدار ابتدا شاگردان ارنستو والورده با دو گول از سوسیداد عقب افتادند اما در ادامه توانستند ۴ بار دروازه حریف را باز کنند و در نهایت به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنند.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و این سوسیداد بود که روی اولین موقعیت جدی‌اش، در دقیقه ۱۱ به گول رسید.
روی یک ارسال از «ژابی‌پریتو» از سمت راست، این ویلیان خوسه بود که با یک ضربه سر چکشی، تراشتگن را مغلوب کرد.
حملات دو تیم ادامه داشت و علی‌رغم مالکیت توپ بیشتر بارسا، این سوسیداد بود که موقعیت‌های خطرناک‌تری ایجاد می‌کرد و سرانجام تیم میزبان، روی یکی از این فرصت ها به گول دوم رسید.
روی ارسال عالی خوانمی به پشت مدافعان بارسا بود که کانالس صاحب موقیت شد و ضربه نه چندان محکم او، با برخورد به سرخی روبرتو تغییر جهت داد و وارد دروازه شد.
بارسا که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و خیلی زود یکی از گول‌های خورده را جبران کرد.
روی حرکت خوب لوئیس‌سوارز از سمت چپ و ارسال او را دهانه دروازه، پائولینیو با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.
بارسا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و پس از این‌که دروازه‌بان سوسیداد یک موقعیت خوب را از مسی گرفت، لوئیس سوارز بود که در دقیقه ۵۰، کار را به تساوی کشید.
روی حرکت خوب مسی و پاس او به سوارز، این مهاجم بارسا با یک ضربه فنی و دیدنی، توپ را به گوشه دروازه سوسیداد فرستاد.
بعد از این گول بازی برای دقایقی متعادل شد اما خیلی زود بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت خوب، در دقیقه ۷۱ به گول سوم رسیدند، روی پاس فرمالن و تعلل مدافعان سوسیداد بود که توپ در محوطه جریمه به سوارز رسید و او هم با یک ضربه بغل پا، حساب کار را ۳-۲ کرد.
برتری بارسا بعد از این گول هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم به دنبال زدن گول بعدی بودند، در دقیقه ۸۲، ضربه والی تماشایی مسی، با واکنش دروازه‌بان سوسیداد همراه شد اما سه دقیقه بعد، سرانجام مسی موفق به گولزنی شد، روی یک ضربه آزاد بود که مسی با ضربه‌ای غیرقابل مهار، توپ را به گوشه دروازه رویی فرستاد تا پیروزی بارسا قطعی شود.
در دقایق باقی مانده بازیکنان سوسیداد تلاش زیادی برای جبران گول‌های خورده کردند اما در نهایت نتوانستند به بار دیگر دروازه بارسا را باز کنند و بازی با برتری ۴-۲ آبی و اناری‌ها به پایان رسید.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا