آخرین اخبارفناوری و اطلاعات

«شیائومی می‌مکس ۳ » به نمایشگر ۷ اینچی ۱۸:۹ و دوربین دوگانه مجهز خواهد شد


شیایومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) نسل جدید فبلت چینی‌ها از یک نمایش گر ۷ اینچی با نسبت ابعاد ۱۸:۹، دوربین دوگانه و یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد بود.
«فبلت می‌مکس شیائومی» که در سال ۲۰۱۶ معرفی شد خیلی سریع موفق شد به یک دیوایس محبوب به خصوص نزد کاربران علاقه‌مند به حوزه مالتی‌مدیا تبدیل شد.
امسال، این کمپانی از نسل جدید فبلت خود با نام می‌مکس ۲ همراه با مشخصات فنی بهبود پیدا کرده پرده‌برداری کرد.
حال به نقل از آخرین گزارش‌ها، غول گوشی‌ساز چینی مشغول کار بر روی سومین نسل فبلت خود با نام شیایومی می مکس ۳ است.
گفته می‌شود شیایومی می مکس ۳ با بهبودهایی فراوان، به طراحی دیوایس‌های امروزی نزدیک می‌شود.
انتظار می‌رود این گوشی از نمایشگری ۷ اینچی برخوردار باشد که کمتر در بین فبلت‌ها شاهد چنین سایزی هستیم. نمایشگر غول پیکر این گوشی همچنین از وضوح +Full HD معادل ۲۱۶۰×۱۰۸۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۸:۹ برخوردار است.
اگر چه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از ظرفیت «رم» و حافظه داخلی آن در دست نیست. همراه با جایگیری دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی این گوشی، به نظر می‌رسد ترکیب آن چیزی نظیر دوربین دوگانه پشتی گوشی شیایومی می ۶ باشد.
با نگاهی به آخرین تصاویر منتشر شده از این گوشی، جایگاه ماژول دوربین دوگانه این گوشی همراه با یک فلاش LED در بالاترین نقطه سمت چپ قاب پشتی است.
انتظار می‌رود این کمپانی از یک سنسور وضوح بالا با یک سنسور عمق میدانی یا یک لنز عریض همراه با یک لنز تله فوتو در این قسمت استفاده کند.
مشخصات شیایومی می مکس ۳
گفته می‌شود شیائومی می مکس ۳ از یک باتری غول پیکر ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد شد که از تکنولوژی Quick Charge 3.0 کوالکام نیز بهره‌مند خواهد بود تا برای شارژ گوشی خود مدت زیادی در کنار پریز برق کنند.
در حالی که هیچ اطلاعاتی از نرم افزار استفاده شده بر روی این فبلت نیست، اما ما انتظار داریم شیایومی می‌مکس ۳ از رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر اندروید نوقا گوگل برخوردار باشد. با توجه به زمان معرفی نسل های گذشته گوشی های می مکس، باید اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی منتظر عرضه آن باشیم.
جهت یادآوری بد نیست بدانید شیایومی می‌مکس ۲ از یک نمایشگر استاندارد ۶٫۴۴ اینچی با وضوح Full HD معادل ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل برخوردار است.
این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ قدرت می‌گیرد و با یک رم ۴ گیگابایتی همراه شده است.
از دیگر مشخصات این گوشی باید به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی پشتی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا مبتنی بر رابط کاربری MIUI 8 و یک باتری با ظرفیت ۵۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا