آخرین اخباراسلایدشوجنگجهانخبر های مهممنطقه

مسکو: نتیجه‌ی غوطه‌ور شدن آمریکا در جنگ علیه روسیه، شکست تحقیرآمیز واشنگتن است

خبرگزاری دید: وزارت خارجه روسیه پس از تصویب کمک تقریبی۶۱ میلیارد دالری آمریکا به اوکراین واکنش نشان داد و گفت: “اقدامات آمریکا به عنوان طرف واقعی مناقشه با رد بی قید و شرط و قاطع مواجه خواهد شد و غوطه ور شدن عمیق‌تر واشنگتن در یک جنگ ترکیبی علیه روسیه منجر به همان شکست بلند و تحقیرآمیز ایالات متحده در زمان خود خواهد شد”. مسکو تأکید کرد: تلاش‌ها برای نجات رژیم زلنسکی محکوم به شکست هستند.

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ایالات متحده آماده است تا رژیم کیف را با سلاح پمپاژ کند تا بتواند تا آخرین اوکراینی بجنگد، از جمله موارد دیگر، حملات تروریستی در خاک روسیه، حملات تخریبی و قتل خبرنگاران نیزتحت تحقیقات قرار دارد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که کاخ سفید “دیگر روی پیروزی اسطوره‌ای رژیم تحت کنترل کیف شرط نمی‌بندد، بلکه روی این واقعیت شرط می‌بندد که نیروهای مسلح اوکراین حداقل تا رای‌گیری ماه نوامبر، بدون اینکه چهره بایدن را خراب کند، مقاومت کنند.”

مجلس نمایندگان امریکا روز گذشته (۱ ثور) با اکثریت قاطع لایحه ای را برای اختصاص تقریباً ۶۱ میلیارد دالر به اوکراین تصویب کرد. پس از تصویب مجلس نمایندگان، این سند برای بررسی به سنای امریکا ارسال می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا