آخرین اخبارفناوری و اطلاعات

موبایلی با عمر چارج ۵ روزه

به تازه‌گی از موبایلی رونمایی شده که بتری ۱۶ هزار میلی امپیری دارد که ۵ برابر باتری «آیفون ایکس» است. طول عمر هر بار چارج این موبایل ۵ روز است.
در هفته جاری از موبایل‌های متعددی در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌شود اما هیچ یک از آنها باتری با طول عمر چارج ۵ روزه نداشته‌ است.
قدرت باتری موبایل Energizer Power Max P۱۶K Pro پنج برابر آیفون ایکس یا گلکسی S۹ است. برخی افراد به قدرت پردازش موبایل، عده‌ای دیگر به نمایشگر بزرگ یا دوربین بهتر اهمیت می‌دهند. اما همه به دنبال موبایلی هستند که عمر چارج آن طولانی‌تر باشد.
درهرحال این موبایل باتری ۱۶ هزار میلی امپیری دارد که در مقایسه با باتری ۳ هزار میلی امپیری گلکسی S۹ و ۲۷۱۶ میلی امپیری آیفون ایکس بسیار قدرت‌مندتر است.
عمر چارج هر دو موبایل گفته شده یک روزه است و باید هر شب دوباره چارج شوند. اما P۱۶KPro با توجه به میزان استفاده هر فرد هر ۵ روز یکبار باید چارج شود. اگر میزان استفاده از موبایل کم باشد، عمرچارج آن نیز طولانی‌تر خواهد بود.
البته این موبایل کمی ضخیم‌تر از نمونه‌های معمول است. این موبایل مجهز به نمایشگر ۵.۹۹ اینچ و وضوح HD است. جلوی دستگاه دو دوربین ۱۶و ۱۳ مگاپیکسل قرار دارد و پشت آن نیز دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسل نصب شده است. یک حس‌گر اثر انگشت پشت دوربین‌ها قرار دارد.
علاوه براین موارد تراشه مدیاتک Helio P۲۳ و ۶ گیگابایت RAM، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز دیگر خصوصیات این موبایل هستند. موبایل Energizer Power Max P۱۶K Pro قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد ومجهز به اندروید اویرو۸ است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا