آخرین اخباراجتماع

نارضایتی مردم از وضعیت کنونی کشور


شورای “انسجام عرب‌های زون شمال” در محفل حمایت از “ائتلاف نجات افغانستان” این ائتلاف را راه بیرون‌رفت کشور از مشکلات کنونی دانست.
به گزارش خبرگزاری دید، در مراسم اعلام حمایت شورای انسجام عرب‌های زون شمال که در مزارشریف برگزار شده بود، جمع کثیری از مسئولان دولتی، نمایندگان احزاب مختلف، اعضای شورای مذکور و مردم از بلخ و سایر ولایات شمال کشور شرکت کرده بودند.
محب‌الله قریشی، مسئول کمیته سیاسی شورای انسجام عرب‌ها گفت: این شورا پس از بررسی‌های زیاد به این نتیجه رسیده که همکاری با ائتلاف نجات افغانستان یگانه راه بیرون‌رفت از مشکلات کنونی است.
وی گفت: هدف آنان دستیابی همه اقوام به حقوق‌شان مطابق با قوانین و اصلاح نظام سیاسی کشور است.
قریشی افزود: ائتلاف مذکور که از احزاب مختلف نمایندگی می‌کند، خواهد توانست عامل دستیابی به وحدت و صلح سرتاسری در کشور شود.
حاجی عبدالوکیل، نماینده حزب جمعیت اسلامی افغانستان و عضو شورای ولایتی بلخ گفت: تمامی مردم افغانستان از وضعیت کنونی در کشور ناراضی هستند و انتظار دارند تا ائتلاف نجات افغانستان، کشور را از بحران کنونی نجات بدهد.
گل محمد ایرکین، نماینده حزب جنبش ملی اسلامی افغانستان، ائتلاف نجات افغانستان را ائتلافی پایدار توصیف کرد که براساس نیازهای مبرم جامعه ایجاد شده و خواهد توانست جامعه را به مسیر درست هدایت کند.
گفتنی است، ائتلاف نجات افغانستان که چندی قبل، توسط عطا محمد نور، جنرال دوستم و محمد محقق در ترکیه ایجاد شده بود، قرار است در آینده نزدیک در داخل کشور اعلام موجودیت کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا