آخرین اخبارافغانستانگزارش

همدستی رییس شورای ولایتی میدان‌وردک با هراس‌افکنان

مقام‌های امنیتی در ولایت میدان‌وردک می‌گویند: اسنادی که در این اواخر به دست فرمانده پولیس این ولایت قرار گرفته، نشان می‌دهد که اختر محمد طاهری، رییس شورای ولایتی میدان‌وردک در اکثر ناامنی‌ها در میدان‌وردک و اختطاف یک انجنیر هندی توسط افراد وابسته به رییس شورای ولایتی دست دارد.


احمد فهیم قایم، فرمانده پولیس این ولایت به خبرگزاری دید، گفته است: با آن‌که اختر محمد طاهری، رییس شورای ولایتی این ولایت مستقیماً درسبوتاژ این پروژه دست داشت و در اکثریت موارد مردم را تشویق می‌کرد تا مانع تطبیق این پروژه شوند که به دلیل مداخله‌های مستقیم آقای طاهری، کار این پروژه ملی مدت سه سال تعطیل شد. سرانجام به اساس هدایت رییس‌جمهور، مسئولیت تطبیق و تامین امنیت این پروژه فرماندهی پولیس ولایت میدان‌وردک سپرده شد. جنرال قایم با تیم کاری شرکت هندی ریاست برشنا شرکت و آمریت برشنا شرکت در میدان‌وردک شب و روز با تلاش‌های زیادی که حتی به پرداخت جان شان تمام شد، توانستند در مدت ۸ ماه این پروژه را موفقانه تطبیق نماید که هفته قبل این پروژه موفقانه تطبیق و به ولایت غزنی رسید.
وی می‌گوید: حال که این پروژه تطبیق شده است و اختر محمد طاهری، رییس شورای ولایتی نتوانست مانع تطبیق این پروژه عام‌المنفعه شود، در صدد به راه‌انداختن بی‌نظمی‌ها و ناامنی‌ها در این ولایت شده‌اند.
آقای قایم می‌گوید: وی همیشه به کمک و حمایت از مخالفان دولت تلاش کرده است تا این ولایت را یک ولایت ناامن نشان داده از وضعیت بد امنیتی به سودش استفاده کند.
به گفته وی روز گذشته شخصی به نام رحم الدین مشهور به «بم» که ازافراد تفنگ‌دار غیرمسئول رییس شورای ولایتی این ولایت است، در ساحه ماشین‌قلعه لین‌های برق وارداتی را برزمین انداخته به مردم گفته است که لین‌های این پروژه را به تاراج ببرنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا