آخرین اخباراجتماعافغانستانسیاست

والی بدخشان به خبرنگاران:اجازه ندهید از شما استفاده ابزاری شود


خبرنگاران واصحاب رسانه‌های ولایت بدخشان صبح امروز با احمد فیصل بیک‌زاد والی بدخشان جلسه فوق‌العاده دایر کرده و خواهان رفع تبعیض بین خبرنگاران شدند.

به گزارش خبرگزاری دید، خبرنگاران و رسانه‌های محلی ولایت بدخشان بنا برندادن اطلاعات از سوی مقامات محلی این ولایت، خبرهای ولایت بدخشان را تحریم کرده بودند.

درجلسه که امروز دایر شده بود، خبرنگاران ازعدم همکاری ادارات دولتی وبی‌تفاوتی حکومت محلی در برابر خبرنگاران گلایه کرده و بردادن اطلاعات یک سان تاکید کردند.

ثاقب‌یار رییس اطلاعات و فرهنگ ولایت بدخشان گفت: خبرنگاران  از عدم همکاری حکومت محلی در جهت پاسخگویی مسئولان دولتی وعدم دسترسی آن‌ها به اطلاعات ومعلومات در اسرع وقت شکایت دارند.

رییس اطلاعات و فرهنگ بدخشان افزود: امیدوارهستم بعد ازتدویر این نشست ابهامات رفع و خبرنگاران به کار رسانه‌ای شان با حکومت محلی ادامه بدهند.

عبدالبصیر حقجو رییس شورای ژورنالیستان به نمایندگی از خبرنگاران گفت: رهبری ولایت قسمی که در جریان قرار دارند به نسبت عدم دسترسی به اطلاعات، اکثر ژورنالیستان آزرده شده و خواستند صدای شان را بلند کنند تا به خواست‌های شان رسیدگی صورت گیرد.

سمیع‌الله سیحون خبرنگار محلی گفت: تحولاتی که دربدخشان اتفاق می‌افتد اکثر ژورنالیستان آگاه نمی‌شوند.

آقای سیحون پیشنهاداتی را جهت سهولت در کار خبرنگاری به جلسه ارایه کرده خواستار رفع تبعیض میان خبرنگاران شد.

احمد فیصل بیک‌زاد والی ولایت بدخشان گفت: من به مسلک خبرنگاران  باورمندم وبه این مسلک احترام دارم، باید زمینه‌ها فراهم گردد تا ژورنالیستان به خواست‌های شان برسند، تلاش‌ها در زمینه صورت گرفته امیدوارم نتیجه مطلوب داشته باشد.

والی بدخشان ازخبرنگاران خواست: اجازه ندهید هیچ وقت تحت هیچ شرایطی از شما استفاده ابزاری گردد.

آقای  فیصل به تمام ادارات دولتی هدایت داد  تا در اطلاع دهی ومعلومات به خبرنگاران اغفال نورزند.

محمد رقیب فیاض – کابل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا