آخرین اخبارافغانستاناقتصاد و توسعه

پروژه‌های به ارزش ۱۵ میلیون دالر در شهر هرات تطبیق می‌شود

شهرداری هرات به همکاری پروژه حمایت از توسعه شهری، پروژه‌های بزرگ اقتصادی را به ارزش ۱۵ میلیون دالر در شهر هرات تطبیق می‌کند.
به گزارش خبرگزاری دید، هیئت رهبری شهرداری هرات در نشستی با مسئولان ریاست‌های شهرسازی، اراضی، محیط زیست و برق ابراز امیدواری کرد که پروژه حمایت از توسعه شهری (UDSP) قرار است به‌زودی در قالب پروژه‌های اولویت‌بندی شده این اداره (۱۵ میلیون دالر امریکایی ) را در سطح شهر به‌مصرف برساند.
مسئول پروژه حمایت از توسعه شهری می‌گوید: «قرار است این پروژه، پروژه‌های بزرگ اقتصادی را در شهر هرات در دو فاز (پروژه‌های اولیت بندی شده و پلان‌های سرمایه‌گذاری) در طویل مدت به ارزش تقریباً ۲۰۰ میلیون دالر امریکایی تطبیق کند.»
همچنین هیئت رهبری شهرداری هرات از ادارات ذیربط خواست تا برای تطبیق پروژه‌های بزرگ اقتصادی شهر با مسئولان این پروژه همکاری جدی نمایند.
پروژه حمایت از توسعه شهری که یکی از برنامه‌های بانک جهانی بوده و تعدادی از پروژه‌های اولویت‌بندی شده آن چندی پیش از سوی شهرداری هرات به مسئولان دفتر بانک جهانی مقیم در کشور ترکیه ارایه شده بود، با پشتیبانی تخنیکی و تامین مالی ادارات محلی دولت افغانستان را حمایت می‌کند.
گفتنی است که پروژه حمایت از توسعه شهری رفاه و سهولت‌های قابل ملاحظه‌ای را برای شهروندان هرات به‌ارمغان آورده و دارای اهمیت خوبی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و محیط زیستی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا