آخرین اخبارورزش

یوونتوس ۰-۰ بارسلونا؛ بدون گول اما جذاب

 

یوونتوس در دیداری خانه‌گی مقابل بارسلونا به تساوی بدون گول رضایت داد و کارش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان سخت شد.
به گزارش خبرگزاری دید، در این دیدار هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گول‌زنی داشتند، اما در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه ۳، این بارسلونا بود که اولین خطر را روی دروازه یووه ایجاد کرد، اما شوت پائولینیو راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.
بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه ۱۰ بار دیگر بارسا توسط پائولینیو صاحب موقعیت شد اما این هافبک برزیلی از این موقعیت هم نتوانست استفاده کند.
در ادامه یوونتوسی‌ها پیش کشیدند و دو بار پیاپی توسط «کوادرادو» و «دیبالا» صاحب موقعیت شدند اما کم دقتی در زدن ضربه آخر و واکنش خوب تراشتگن، مانع از باز شدن دروازه بارسلونا شد.
بارسا به حملات یووه خیلی سریع واکنش نشان داد و چیزی نمانده بود که به گول برسد. ضربه سر پیکه به تیر برخورد کرد و توپ برگشتی را هم پائولینیو به بیرون زد.
نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و سوارز در همان دقایق ابتدایی می‌توانست آبی و اناری‌ها را پیش بیندازد، اما واکنش به موقع بوفون، دروازه یووه را نجات داد.
هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک شدیم، حملات یوونتوس شدت گرفت و این تیم که بیشتر به پیروزی نیاز داشت، تلاش بیشتری برای زدن گول انجام داد، اما حملات آن‌ها یکی بعد از دیگری از دست رفت، از جمله ضربه عالی دیبالا در ثانیه‌های پایانی که تراشتگن با یک واکنش عالی آن را دفع کرد تا بازی در نهایت با تساوی ۰-۰ به پایان برسد.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا