آخرین اخبارورزش

لوانته ۲ – ۲ رئال، کهکشانی‌ باز هم متوقف شد

رئال مادرید در دیداری دشوار در نهایت در خانه لوانته با نتیجه ۲-۲ متوقف شد.
کهکشانی‌ها در شبی که تحت تاثیر نمایش دیدنی حریف بودند، با گول دقیقه ۸۹ «پاتزینی» پیروزی را از دست دادند تا روند پر فراز و نشیب این تیم استمرار یافته و فاصله رئال مادرید و بارسلونا به ۱۸ امتیاز برسد.
در دقیقه ۱۱ بازی کهکشانی‌ها به گول اول دست یافتند. ارسال دقیق کرنر از سوی «تونی‌کروس» با ضربه سر راموس همراه بود تا رئال مادرید در دقیقه ۱۱ به گول اول دست یابد.
در دقیقه ۴۲ لوانته روی اولین موقعیت جدی خود به گول رسید. «مورالس» با فراری دیدنی با دروازه رئال مادرید تک به تک شد اما ناواس موفق شد ضربه او را دفع کند ولی در ریباند، «بواتنگ» با یک ضربه زمینی دقیق کار را به تساوی کشاند.
اما در دقیقه ۸۰ بالاخره رئال مادرید به گول رسید. بنزما در محوطه صاحب موقعیت شد و پاس به بیرون او با مهار و ضربه دیدنی ایسکو همراه بود تا رئال مادرید ۱-۲ از لوانته پیش افتد.
در دقیقه ۸۷ لوانته تا آستانه زدن گول تساوی پیش رفت اما ضربه سر مارتی در دهانه دروازه به شکل عجیبی به بیرون رفت.
اما در دقیقه ۸۹ لوانته بالاخره به گول تساوی دست یافت. «پاتزینی» با دروازه‌بان رئال تک به تک شد و دروازه ناواس را با ضربه‌ای دقیق باز کرد. در دقیق ۹۴ ضربه سر مودریچ با فاصله کمی به بیرون رفت تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه ۲-۲ در خانه لوانته متوقف شود.
منبع: ورزش سه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا