آخرین اخبارافغانستانسیاست

عبدالله: تکرار انتخابات گذشته پذیرفتنی نیست

عبدالله عبدالله رییس اجرایی حکومت امروز یکشنبه «۲۹دلو» در نشست «بورد بین‌المللی هماهنگی با پولیس» تکرار انتخابات گذشته را برای مردم افغانستان غیر قابل قبول خواند.
به گزارش خبرگزاری دید، عبدالله عبدالله درنشست « بورد بین‌المللی هماهنگی» که با اشتراک همکاران بین‌المللی برگزار شده بود گفت که اصلاحات در وزارت داخله به بهبود امنیت در کشور کمک خواهد کرد.
رییس اجرایی کشور در این نشست وعده سپرد که در سطح رهبری وزارت داخله به حمایت از پولیس زن معینیت زنان را ایجاد خواهد کرد تا مشکلات پولیسان زن تا حد ممکن حل شود.
همچنان آقای عبدالله تکرار انتخابات قبلی را برای مردم کشور غیر قابل قبول خوانده افزود: نیروهای امنیتی در انتخابات آینده باید تمام تلاش خود را در تامین امنیت کنند و نگذارند که اشخاص سیاسی با ایجاد ناامنی‌ها با تقلب برنده شوند.
رییس اجرایی از تبعیض در سطوح پولیس سخن گفته و افزود که تبعیض باید در سطوح پولیس از میان برداشته شود تا آن‌ها با انگیزه کافی در تامین امنیت مردم تلاش کنند.
گفتنی است که با نزدیک شدن پایان دوره کاری حکومت کنونی تب و تاب‌های انتخاباتی افزایش یافته و جوانب مختلف دست به کار تبلیغات پیشا انتخاباتی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا