آخرین اخبارورزش

پیروزی بارسا با گول‌زنی مسی، سوارز و کوتینیو

بارسلونا ۶-۱ خیرونا: شب درخشان MSC

بارسلونا با ارایه نمایشی درخشان موفق شد بانتیجه ۶-۱ خیرونا را شکست بدهد و فاصله‌اش با سایر مدعیان را حفظ کند.
شاگردان «ارنستو والورده» در این دیدار ابتدا با یک گول زودر هنگام از حریف عقب افتادند اما در ادامه شش بار دروازه خیرونا را باز کردند و به یک پیروزی پرگول دست پیدا کردند.
همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی با مالکیت توپ بارسا آغاز شد اما این خیرونا بود که در دقیقه ۳، روی یک غافل‌گیری به گول رسید. روی اشتباه اومتیتی و خروج بی‌موقع تراشتگن بود که پورتو صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، تیم مهمان را پیش انداخت.
اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و لوئیس سوارز خیلی زود کار را به تساوی کشید. روی پاس در عمق عالی از لیونل مسی بود که سوارز با دروازه بان خیرونا تک به تک شد و به راحتی کار را تمام کرد.
حملات بارسا ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم صاحب چند موقعیت گول‌زنی خوب شدند اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند تا این‌که سرانجام در دقیقه ۳۰، مسی گول دوم بارسا را به ثمر رساند.
بعد از این گول هم بارسا به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۳۶ به گول سوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که مسی با هوشمندی توپ را از زیر خط دفاعی حریف عبور داد و حساب کار را ۳-۱ کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بارسا بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۴۴، این تیم به گول چهارم رسید. این بار هم مسی بود که با یک حرکت عالی از میانه زمین، پایه‌گذار حمله بود و در نهایت روی پاس عرضی کوتینیو، سوارز با یک بغل پای ساده، حساب کار را ۴-۱ کرد؛ نتیجه‌ای که تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند.
نیمه دوم را هم بارسلونا بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما تبدیل به گول نشد. حملات آبی و اناری‌ها ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده بازیکنان خیرونا، مانع از رسیدن آن‌ها به گول می‌شد تا این‌که در دقیقه ۶۵، کوتینیو سرانجام توانست گول پنجم را به ثمر برساند.
در ادامه بارسا بار دیگر بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۷۵ به گول ششم رسید. روی حرکت خوب دمبله از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه، سوارز با یک ضربه مطمئن، هت تریکش در این دیدار را تکمیل کرد.
در دقایق پایانی تیم مهمان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و موقعیت‌های خوبی روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما واکنش‌های خوب تراشتگن، دروازه بارسا را بسته نگهداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه ۶-۱ به سود بارسا به پایان رسید.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا