ورزش

سویا ۱-۲ بایرن و پذیرایی گرم از باواریایی ها در آندلس

بایرن مونیخ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه سویا به برتری ۲-۱ رسید.
به گزارش خبرگزاری دید، در این دیدار ابتدا این تیم میزبان بود که با یک گول پیش افتاد اما اشتباهات دفاعی بازیکنان سویا و زدن یک گول به خودی، یک پیروزی باارزش را برای بایرنی ها رقم زد.
دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این بایرنی ها بودند که در دقایق ابتدایی موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گول برسند.
در ادامه بازیکنان سویا تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۱۵ کوره آ در برخورد با ریبری در محوطه جریمه بایرن سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد. در دقیقه ۲۰ دفع ناقص هوملس، یک موقعیت بسیار خوب برای سارابیا ایجاد کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
برتری میزبان ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت خوب دیگر، سرانجام قفل دروازه بایرن در دقیقه ۳۲ باز شد. روی ارسال اسکودرو بود که توپ روی تیر دوم به سارابیا رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه بایرن فرستاد.
در دقایق باقی مانده نیمه اول باز هم این سویا بود بر بازی مسلط شد اما تلاش های بازیکنان این تیم برای زدن گول برتری ثمری نداشت و نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
در نیمه دوم بایرنی ها بازی را در دست گرفتند و بعد از چند موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه ۶۸ به گول برتری رسیدند. روی یک ارسال خوب از ریبری بود که توپ روی تیر دوم به تیاگو آلکانتارا رسید و او هم با یک ضربه سر کار را تمام کرد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا