آخرین اخبارورزش

رافایل نادال قهرمان «مسترز مونت‌کارلو» شد

رافایل نادال با پیروزی مقابل کی نیشیکوری، برای یازدهمین بار قهرمان «مسترز مونت‌کارلو شد» و جایگاهش را به عنوان بهترین مرد تنیس جهان حفظ کرد.
تنیس‌باز ۳۱ ساله اسپانیایی در مسابقه‌ای که فقط ۹۴ دقیقه طول کشید، حریف جاپانی‏اش را ۲-۶ و ۳-۶ شکست داد و برای یازدهمین بار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد.
این سی و ششمین پیروزی متوالی نادال (از دور اول اوپن فرانسه در سال گذشته) در زمین‌های خاک رس بود و موجب شد، راجر فدرر نتواند جای او را در رتبه نخست رده‌بندی جهانی بگیرد.
قبل از بازی به نظر می‌رسید، مرد شماره ۳۶ تنیس جهان که با پیروزی مقابل ساشا زورف به فینال رسیده بود، نمایش قدرتمندتری مقابل نادال داشته باشد، اما نادال در فینال هم مانند مراحل قبلی این تورنمنت بی‌رقیب نشان داد؛ در این مسابقات نادال هیچ ستی را واگذار نکرد و هیچ حریفی هم نتوانست در یک ست بیش از چهار گیم از او بگیرد.
نادال پس از مسابقه گفته است که بازی کردن و قهرمانی در این مسابقات همیشه برایم حس خاصی دارد. این یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل از نظر من است.
رافایل نادال، فصل تنیس را با مصدومیت در اوپن استرالیا آغاز کرد و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل مارین چیلیچ مجبور شد کنار بکشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا