آخرین اخبارافغانستان

بازداشت هفت تن به ظن سرقت و فروش مواد مخدر در هرات


مسوولان امنیتی ولایت هرات از بازداشت هفت تن طی دو رویداد جداگانه به ظن سرقت‌های مسلحانه و فروش مواد مخدر در این ولایت خبر دادند.
عبدالاحد ولی زاده سخنگوی پولیس هرات به خبرگزاری دید گفت: سه تن در ولسوالی کرخ ولایت به ظن سرقت‌های مسلحانه از سوی پولیس بازداشت شدند.
وی افزود، این افراد پس از یک درگیری کوتاه در منطقه دشت صالح آباد مرز بین ولسوالی‌های انجیل و کرخ از سوی پولیس قوماندانی امنیه ولسوالی کرخ حین سرقت همراه با یک میل تفنگچه کمری و یک عراده موتر سایکل مسروقه بازداشت شدند.
به گفته ولی زاده دو تن از افراد بازداشت شده در این زدوخورد جراحت برداشتند که هم‌اکنون غرض تحقیقات بیشتر تحت نظارت قرار دارند.
از سویی هم سخنگوی پولیس هرات در طی یک رویداد جداگانه از بازداشت چهار پرچون فروش موادمخدر در این ولایت نیز خبر داد.
آقای ولی زاده گفت: این افراد که باشندگان نواحی شهر هرات می‌باشند در نتیجه تلاشی منازل‌شان از سوی پولیس مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات همراه با ده‌ها پوری مواد مخدر مختلف‌النوع بازداشت شدند.
از آغاز سال روان تاکنون حدود ۶۰ تن به ظن فروش پرچون مواد مخدر از سوی کارمندان مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه هرات بازداشت و غرض طی مراحل پرونده‌های‌شان به ارگان‌های عدلی و قضایی سپرده شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا