آخرین اخباراجتماع

نگرانی شهروندان تخار از افزایش جرایم جنایی در این ولایت

شهروندان ولایت تخار از افزایش جرم‌های جنایی در این ولایت شکایت دارند و پولیس را متهم به بی‌توجهی در تامین امنیت شهر تالقان، مرکز ولایت تخار می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری دید، باشندگان شهر تالقان گفتند که دزدی‌های مسلحانه، آدم‌ربایی و گشت و گزار افراد مسلح غیر‌ِمسوول در این شهر، افزایش یافته است.
امید، دکاندار شهر تالقان گفت که وضعیت امنیتی شهر بسیار خراب است، دزدی‌ها و آدم‌ربایی زیاد شده است. هفته گذشته یک خانم از پیش روی ریاست معارف، توسط افراد مسلح ربوده شد. تفنگداران غیرمسوول، همه روزه در قلب شهر، آزادانه رفت و آمد می‌کنند.
وحید، باشنده دیگر شهر تالقان گفت که موترهای شیشه‌سیاه افزایش یافته و در داخل شهر با خودشان سلاح می‌گردانند. مردم از این وضعیت واقعاً نگران هستند.
فرماندهی پولیس ولایت تخار، هرچند آمار مشخصی از میزان جرایم اتفاق افتاده در مرکز این ولایت را ارایه نمی‎کند؛ اما می‌پذیرد که میزان جرایم در شهر تالقان افزایش یافته است.
فقیر محمد جوزجانی، فرمانده پولیس تخار گفت: افرادی که دست به دزدی و آزار و اذیت مردم در شهر تالقان می‌زنند، شناسایی شده و به زودی از سوی پولیس بازداشت خواهند شد.
وی به شهروندان ولایت تخار اطمینان داد که آرامش را در این ولایت بر می‌گرداند.
در دو هفته‌ گذشته، چندین دکان و یک موتر از مرکز این ولایت به سرقت رفته و شماری هم از سوی تفنگ‌داران غیرمسوول مورد آزار و اذیت قرار گرفتند؛ اما فرمانده پولیس تخار گفت: عامل هیچ یک از این جرایم بازداشت نشده است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا