آخرین اخبارجهان

«آتش و خشم در کاخ سفید»، کار ترامپ سخت‌تر می‌شود

نویسنده کتاب «آتش و خشم در کاخ سفید» که به شدت از اولین سال کاری دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده امریکا انتقاد کرده بود گفت که افشاگری وی احتمالاً به دوره کاری ترامپ در کاخ سفید پایان خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری دید و به نقل از «رویترز»، مایکل وولف نویسنده کتاب «آتش و خشم در کاخ سفید» در مصاحبه‌ای با رادیوی بی بی سی گفته است که نتیجه گیری وی در این کتاب مبنی بر این‌که ترامپ شخص مناسب برای ریاست جمهوری نیست، به یک دیدگاه گسترده تبدیل می‌شود.
آقای وولف در این مصاحبه گفته است:« من فکر می کنم یکی از جلوه‌های جالب این کتاب تا به حال این است که ترامپ یک امپراتور واضح و بدون تاثیرات پوششی است. ناگهان هر جای که مردم می‌روند می‌گویند: «وا خدای من، این درست است، او (ترامپ) هیچ لباس ندارد. این درونمایه‌ درکی است که در نهایت به ریاست جمهوری وی پایان می‌دهد.»
ترامپ اما، این کتاب را که در مورد ارتباطات وی با یک وکیل روس در جریان کارزارهای انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی نیز بوده، رد کرده و آن را کاملاً دروغ توصیف کرده است.
با این حال، مایکل وولف نویسنده کتاب آتش و خشم و استیو بنن مشاور ارشد سابق دونالد ترامپ، ارتباطات وی را با یک وکیل روس به نام «ناتالیا وسلنیتسکایا» افشا کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا