آخرین اخباراجتماعافغانستان

آخرین مهلت برای تمدید اسناد موترهای یک کلید

معاون اول ریاست جمهوری برای تمدید اسناد موترهای یک کلید در کشور تا پایان سال روان خورشیدی مهلت تعیین کرد. او هشدار داده است که پس از پایان یافتن مهلت تعیین‌شده، تمام موترهای یک کلید از سراسر کشور بدون هیچ گونه برگشتی، مصادره می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دید، امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری این موضوع را امروز پنج‌شنبه(۱۶ دلو) در گزارش جلسه شش‌ونیم بامداد خود، مطرح کرده است.
او در این خصوص نگاشته است: تمدید پروسه اسناد دادن به موترهای یک کلید آخرین تمدید است، ما پس از پوره شدن زمان تمدید با هیچ امتیاز مالیاتی، هیچ نوع تمدید دیگری انجام نخواهیم داد.
صالح در این مورد توضیح داده است: تا پایان ماه حوت آخرین‌مهلت است، ما دیگر اصلاً تمدید نخواهیم کرد، این هشداریه را جدی بگیرید و کسانی که فکر می‌کنند ما تمدید کرده می‌رویم اشتباه فکر کرده‌اند.
او خاطرنشان کرده است: در آغاز ظرفیت ثبت وجود نداشت ما زمان آن را ۴ ماه تمدید کردیم؛ ولی گزارش‌هایی رسیده که تمدید زمان طی مراحل اسناد برای این موترها زمینه آمدن و قاچاق بیشتر موترهای یک کلید را فراهم ساخته است؛ پس دیگر قابل تمدید نیست.
معاون اول رییس جمهور هشدار داده است که «پس ‌از این که این ضرب‌الاجل پایان یافت، تمام موترهای یک کلید در تمام ولایت‌ها مصادره غیرقابل‌برگشت می‌شوند و دیگر دعوا را گوش نخواهیم کرد».

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا