آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادثسیاست

عطامحمد نور:

آماده هرنوع دفاع از ولایت بلخ هستم

عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی در دیدار با نمایندگان مردم در شورای ملی، شورای ولایتی و فرماندهان جهادی ولایات بلخ، جوزجان و سمنگان عصر امروز یکشنبه (۱۰سنبله) گفت که آماده هرنوع دفاع از ولایت بلخ است.
به گزارش خبرگزاری دید، عطامحمد نور رییس اجرایی جمعیت اسلامی پس از چاشت امروز(۱۰ سنبله) در نشست با نماينده‌های مردم بلخ در شورای ملی، شورای ولايتی و فرماندهان جهادی ولایات بلخ، جوزجان و سمنگان در مورد حمايت از پروسه صلح و آمادگی برای دفاع از ولايت بلخ خصوصاً شهر مزارشريف در برابر هرگونه حملات، خشونت و بی‌نظمی‌ها در‌ داخل شهر، بحث نمود.
آقای نور گفت: به همان پیمانه که آماده حمایت از صلح هستیم، آمادگی کامل داشته باشیم که در برابر هرگونه حملات دشمن از مردم ولایت بلخ و سرزمین خود دفاع نماییم.
در همین حال، بزرگان، نمایندگان مردم و فرماندهان جهادی در هر دو مورد اعلان آمادگی كردند و ابراز داشتند که با تمام قوت در پهلوی نيروهای دفاعی و‌ امنیتی كشور ایستاده و از هر دو پروسه با قوت حمايت می‌كنند.
آقای نور در حالی سخن هرنوع دفاع از ولایت بلخ را ابراز می‌دارد که در دو روز گذشته ولایت کندز و بغلان شاهد حملات گروهی مخالفان مسلح در چند ساحه بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا