آخرین اخبارافغانستانامنیت و حوادث

آمار ابتدایی انفجار در غرب کابل: ۱۰ کشته و ۲۰ زخمی

به دنبال انفجار در ساحه پل خشک غرب کابل، وزارت امور داخله می‌گوید که تاکنون در اثر این رویداد ۱۰ تن کشته شده و ۲۰ تن دیگر زخمی است. اما باشندگان محل می‌گویند که آمار تلفات خیلی بالاتر از ارقامی است که منابع رسمی اعلام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دید، طارق آرین‌ سخنگوی وزارت داخله می‌گوید که تا کنون ۱۰ کشته و ۲۰ زخمی از محل انفجار امروز در غرب کابل به شفاخانه منتقل شده‌اند. آرین تأکید کرده است که این آمار ابتدایی است و ممکن افزایش یابد.
اما ویدیویی از محل رویداد که از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که آمار تلفات این رویداد بیشتر از آمار رسمی است که از سوی وزارت صحت اعلام شده است.


با این حال، فهرستی از زخمیان این رویداد که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد که نزدیک به ۲۰ زخمی تنها به شفاخانه محمدعلی جناح در غرب کابل منتقل شده‌ است
وزارت داخله وقوع انفجار را تأیید کرده اما در مورد نوعیت و تلفات آن تاکنون چیزی نگفته است. فرد یا گروهی نیز هنوز مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.


گفتنی است که احتمال می‌رود آمار تلفات این انفجار بلند برود.
پیش از این مسئولیت چنین رویدادهایی را گروه داعش به دوش گرفته است، اما نهادهای امنیتی کشور همواره طالبان را مسئول آن دانسته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا