آخرین اخبارافغانستان

شعار شاروالی هرات:

آنچه شایسته مردم است خدمات‌رسانی می‌کنیم


مسئولان شاروالی هرات می‌گویند، به‌ خاطر خدمات‌رسانی برای شهروندان و رسیدگی به مشکلات مردم به‌گونه مستقیم روزهای پنجشنبه هر هفته دروازه این اداره، به روی آنان باز است تا بتوانند به‌گونه آزادانه مشکلات خود را بدون هیچ‌مانعی با آنان در میان بگذارند.
به گزارش خبرگزاری دید، سید عبدالوحید قتالی، شاروال هرات، با تک تک شهروندانی که به این اداره مراجعه می‌کردند به‌گونه مستقیم ملاقات کرد.
آقای قتالی، شعار شاروالی هرات را «آنچه که شایسته مردم است خدمات‌رسانی می‌کنیم» اعلان کرده و رسیدگی به مشکلات مردم به‌گونه مستقیم و غیر مستقیم را در اولویت کاری خود عنوان کرد.
در همین حال برخی از مراجعین با ابراز خرسندی می‌گویند، این عملکرد شاروال هرات می‌تواند مردم را به داشتن آینده روشن امیدوار کند.
این شهروندان می‌گویند، رسیدگی به مشکلات مردم به‌گونه‌ای که شاروال هرات، روی دست گرفته می‌تواند رابطه بین ملت و دولت را استحکام ببخشد.
طارق یوسفزی، یک تن از باشندگان هرات که به‌خاطر رسیدگی به مشکلات خود به شاروالی مراجعه کرده بود، می‌گوید: «تاکنون رییسی در هرات سراغ نداشته که این‌گونه رو در رو به مشکلات باشندگان رسیدگی کند.»
وی می‌گوید، عملکرد شاروال جدید سبب شده تا او بیشتر از گذشته به داشتن آینده روشن امیدوار شود.
از سوی هم غلام فاروق یک تن دیگر از شهروندان می‌گوید، رسیدگی شاروال به مشکلات مردم به‌گونه مستقیم و اختصاص دادن یک روز در هفته به‌خاطر ملاقات‌های مردمی و رسیدگی به مشکلات مردم می‌تواند فساد اداری را کاهش دهد.
وی می‌گوید، هر گامی که به این خاطر برداشته شود، در اصل تیشه‌ایست که به ریشه فساد اداری می‌خورد.
گفتنی است که زمانی زیادی از تقرر یافتن سید عبدالوحید قتالی، به عنوان شاروال هرات، نمی‌گذرد، وی از عزم جدی‌اش در راستای مبارزه با فساد اداری و خدمت‌رسانی صادقانه برای مردم این ولایت سخن می‌زند و این‌که این شعارهای وی جامه عمل می‌پوشد یانه؟ با گذر زمان مشخص می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا