آخرین اخبارافغانستانتحلیلسیاست

آیا جن‌ها در کنترول من اند؟

امرالله صالح


آقای ثواب الدین مخکش، رییس پالیسی و نظارت در اداره امور و طراح دستورات تبعیض، تعصب و تصفیه نژادی که در پی افتضاح اخیر استعفا داد، گفته است که در وقت نان چاشت جن‌ها یا اجنت‌های امرالله صالح به کمپیوترم داخل شدند و اسناد را تقلبی ساختند تا مرا بدنام سازند. بعداً همین امرالله صالح فاشیست و قوم‌پرست آن را کلان ساخت که جلو کارهای ملی مرا بگیرند و منافع خود را دنبال کنند.
امروز به توانایی‌های اجنه‌های زیر کنترول خود بالیدم. من اول این موضوع را در برگه بلال سروری خبرنگار توانای کشور دیدم که او خود پشتون‌تبار و از ولایت کنر است. بعداً هم این موضوع در روزنامه اطلاعات روز نشر شد. واکنش سوم از سوی سخنگوی قبلی آقای کرزی، ایمل فیضی بود، واکنش چهارم از سوی زاخیلوال، سفیر افغانستان در اسلام‌آباد بود. من نفر پنجم بودم که به آن پرداختم. اما امکان دارد که به اساس گفته آقای ثواب الدین مخکش، جن‌های من به صورت نامرئی در جان و مغز همه خانه کرده و آن‌ها بدون اراده خودی این‌همه حرف به زبان آوردند. بحث جن را جدی بگیرید!
یک زمانی سازمان اطلاعات مرکزی امریکا نیز شعبه‌ای را زیرنام «حس از دور» ساخته بود که نمی‌دانم حالا فعال است یا مهاجرت جن به آنجا توقف یافت. آقای مخکش جوان است و او نباید در بقیه عمر خویش در عذاب داخلی بسوزد؛ به همین خاطر، من به ایشان کار مناسب و ملی در روند سبز افغانستان می‌دهم تا کمی در فضای آرام و دور از دغذغه‌های خود بزرگ‌بینی کار نمایند، با آن‌که اولین بار است نام او را می‌شنوم. برای هر تکلیف معالجه‌ای وجود دارد و چه بهتر که راه معقول معالجه تکلیف‌های تعصب را نیز تجربه کنیم. به خاطر اطمینان ایشان این نوشته از من است. کمپیوترم در اختیار خودم هست و اجنه در آن کاری ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا