آخرین اخباراسلایدشوجهان

آیا عقل ترامپ رو به زوال است؟


به تا‌زه‌گی نشریه آلمانی اشپیگل طرحی را ارائه کرده است که براساس آن نیروی عقلی و احتمال زایل شدن عقل دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا مورد بررسی قرار گرفته است.
به نقل از ایرنا، این نشریه آلمانی با طرح این پرسش که آیا ترامپ از بیماری زوال عقل رنج می‎برد یا نه و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، تأثیر آن بر مسایل جهانی چه خواهد بود، نوشته است که نتایج بررسی‌های متخصصان مغز و اعصاب شگفت‌انگیر بوده است.
اشپیگل افزوده است که متخصصان مغز و اعصاب مصاحبه‌های دونالد ترامپ را مورد بررسی قرار داده‌اند که این موضوع کاهش استفاده از واژگان را در مدت سی سال از سوی ترامپ نشان می‌دهد.
نتایج یافته‌های متخصصان مغز و اعصاب در نشریه علمی استات “STAT” به نشر رسیده است.
بر بنیاد گفته‌های اشپیگل، آقای ترامپ از دهه نود میلادی به این سو به شدت با کاهش دایره واژگانی مواجه بوده و در شبکه‌های اجتماعی چیزهایی می‌نویسد که معنای متعارف ندارند.
یکی از این متخصصان گفته است که اگر ترامپ به جای پدرش می‌بود او را نزد متخصص اعصاب می‌برد.
این متخصصان هم‌چنان گفته‌اند، در سنی که ترامپ قرار دارد زوال عقل دور از ذهن نیست ولی آنچه مهم است سرنوشت ایالات متحده و سیاست‌های جهانی در صورت ادامه کار آقای ترامپ است.
گفتنی است که حملات اخیر دونالد ترامپ به روزنامه‌نگاران در شبکه اجتماعی تویتر نیز مرتبط با همین بیماری زوال عقل خوانده شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا