آخرین اخباراسلایدشوایرانسیاست

آیت‌الله خامنه‌ای: مسئول وحشی‌گری‌های داعش «بلک‌واتر» است

آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر ایران در دیدارش با افسران نیروی هوایی این کشور گفته است که بر خلاف محاسبات مخالفان جمهوری اسلامی ۲۲ بهمن (دلو) خوبتر از گذشته تجلیل خواهد شد.
رهبر ایران همچنان در سخنرانی‌اش امریکا را بدتر از داعشی‌های وحشی خوانده و گفت که این کشور در عقب تمام گروه‌های تروریستی قرار دارد.
به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر ایران در دیدارش با برخی افسران نیروی هوایی آن کشور گفت: امروز ظالم‌ترین و بی‌رحم ترین مجموعه‌های دنیا، حکومت امریکا است که حتی بدتر از داعشی‌های وحشی است.
آیت‌الله خامنه با اظهار این مطلب که داعش را امریکایی‌ها بوجود آوردند و رییس جمهور فعلی امریکا در تبلیغات انتخاباتی به آن اشاره کرد، افزود: امریکایی‌ها علاوه بر ایجاد داعش، از آن‌ها پشتیبانی کردند و احتمالاً آموزش برخی شیوه‌های خشن و وحشیانه را نیز مجموعه‌های وحشی امریکا همچون «بلک‌واتر» به عهده داشتند.
به گفته آقای خامنه‌ای: دولت امریکا با وجود همه این بی‌رحمی‌ها و سنگدلی‌ها، در تبلیغات بین‌المللی مدعی حمایت از حقوق بشر و مظلومان و حقوق حیوانات است که باید با بیان حقایق، آن‌ها را رسوا کرد.
رهبر ایران در بخشی دیگر از سخنانش به موضوع جنگ سوریه نیز اشاره کرده و اظهار کرد که در این نبرد امریکا شکست خورد و نتوانست برنامه‌های خود را در منطقه پیاده کند.
گفتنی است که پیش از این نیز رهبر جمهوری اسلامی ایران، امریکا را متهم به حمایت و انتقال داعش از سوریه و عراق به افغانستان کرده بود.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا